1 comentariu

Anywhere

Deşi Mărgeaua e foarte sensibilă la schimbările bruşte de temperatură, îi ajunge o suflare de primăvară ca să i se cuibărească în stomac dorul de ducă. Şi cu cât soarele străluceşte mai puternic şi păsările cântă mai voios, cu atât dorul de ducă prinde formă şi creşte ca pâinea la dospit. Şi pe când pomii sunt deja în floare şi natura respiră verde, dorul de ducă a devenit neastâmpărat şi o înghionteşte cu picioarele, precum fătul din pântecele mamei. Moment în care Mărgeaua nu mai poate răbda şi se vede obligată să se trateze înghiţind câteva pilule de ieşeală. Care, între noi fie vorba, dau o dependenă ce trebuie alimentată în continuu, pe tot parcursul anului, până la perioada de hibernare.

Ei bine, săptămânile astea în care am bolit au avut ca reacţie adversă dospirea fără măsură a microbului ăstuia hoţoman numit „dor de ducă” ce zace nestingherit în interiorul meu. Şi deşi încă nu am la geam crenguţe de cais înflorit, ochii mei văd mii de direcţii în care s-o apuc galopând şi tot atâtea căi pe care să le bat la pas mărunt, gândurile mi s-au agăţat straşnic de aripile porumbelului sur şi dolofan ce mă aţinteşte cu privirea-i curioasă din dosul ferestrei, gura a început să-l îmbie pe Al Meu Ca Bradul cu propuneri indecente: „Hai să fugim în lume. Să plecăm unde vedem cu ochii. Unde nimeni nu ne ştie. Oriunde. Doar noi. Noi doi. Să nu spunem nimănui. Hai să plecăm la noapte! Să uităm viaţa asta şi să fim doar noi. Noi doi.”

Aşadar, să fie primăvară!

One comment on “Anywhere

Lasă un răspuns

