1 comentariu

De ce-şi iubesc copiii mămicile?

În clasele I-IV ziua de 8 martie o asociam întotdeauna cu Ziua Mamei (şi acum fac la fel), aşa că la şcoală era prilej de sărbătoare. Se făcea o serbare la care veneau toate mămicile să ne vadă cântând, dansând şi recitând poezii. La final, le dăruiam o felicitare făcută de noi (ajutaţi de învăţător, bineînţeles) şi un bucheţel de ghiocei. Şi după tot stresul ăsta (trebuia să nu uităm poezia, să fim atenţi când ne vine rândul, să recităm cu intonaţie, să cântăm tare şi corect) începea petrecerea propriu-zisă pe care noi o aşteptam cu sufletul la gură, căci se lăsa cu prăjituri, suc, muzică, dans şi voie bună. Trebuie neapărat să vă arăt felicitările acelea făcute de noi la clasă, erau super frumoase. Mi-aduc aminte cum scriam cu grijă textul pentru mame, cât de atenţi eram să scriem caligrafic, fără greşeli, ca să se mândrească mămicile cu noi. Sunt sigură că nu le-am aruncat, fiindcă îmi erau tare dragi, dar Dumnezeu ştie pe unde or fi ascunse, căci le-am căutat şi nu le-am găsit.

Şi pentru că mâine e 8 Martie, LA MULŢI ANI tuturor mămicilor! Drept cadou, vă las nişte vorbe de copii:

De ce o iubeşti pe mămica ta?

O iubesc pe mama pentru că nu face diferenţe între mine şi fratele meu. Îmi spune că sunt cel mai frumos copil din lume… mai ales atunci când se uită la el. – Andrei

O iubesc pe mami pentru că e singura persoană din univers care ştie că întotdeauna ascund dulciurile de ea. Cu toate că ştie şi unde (nu mă lasă să mănânc prea multe), uneori nu le găseşte.  –Janina

O iubesc pe mama pentru că ştie să îmi facă temele mai bine decât mine.  -Angi

O iubesc fiindcă îmi spune întotdeauna să nu mă mai cert cu copiii de la bloc, însă atunci când totuşi mă cert, o aud şi pe ea certându-se cu mama copilului. Când eu mă cert cu acel copil, îmi spune să nu se mai întâmple, când ea se ceartă cu mama copilului, spune că ‘s-a întâmplat’.  -Mihai

O iubesc pentru că ştie să ieftinească zarzavaturile în orice tarabă de la piaţă în doar câteva minute, cât stă de vorbă cu vânzătorul.  –Mari

O iubesc pentru că îmi dă din prăjiturile ei fără ca eu să-i dau din ale mele. O iubesc fiindcă de multe ori, când merit să fiu pedepsit, mama uită că trebuie să mă pedepsească.  –Cristi

O iubesc fiindcă e frumoasă chiar şi atunci când e urâtă şi nu se machiază.  –Ioana

O iubesc când reuşesc să o fac să zâmbească, fiindcă înseamnă că râde în ea.  –Ami

O iubesc că întotdeauna vrea să mă înveţe ceva, deşi câteodată nici ea nu ştie prea bine ce anume.  -Dănuţ

O iubesc deoarece atunci când îi dăruiesc cel mai urât cadou de 8 martie, se mândreşte şi se laudă tuturor mamelor că l-a primit pe cel mai frumos. O iubesc deoarece ştie că nu am talent special ca să-i arăt iubirea mea, dar când va vedea că am avut curaj şi am încercat să scriu aici, o să spună despre mine că sunt cel puţin un copil minune.  –Radu

De ce crezi că Doamne-Doamne ţi-a dat-o pe mama ta şi nu ţi-a dat oricare altă mămică?

Doamne-Doamne ştia că mama mea mă place mai mult decât mămicile celorlalţi copii.  –Ruxi

Mama mă iubeşte mai mult decât oricine altcineva. Nimeni altcineva nu mă sărută seara înainte de culcare.  –Clara

Dacă ar fi să schimbi un singur lucru la mama ta, care ar fi acela?

I-aş scoate ochii aceia invizibili de la spate. I-aş scoate aripile acelea de înger pe care credeam că le ţine la spate, dar pe care de curând şi le-a mutat în faţă.  –Ana

TE IUBESC MAMI! Îmi doresc să fiu măcar un sfert din mama care eşti tu!

One comment on “De ce-şi iubesc copiii mămicile?

  1. Minunat! Si eu vreau sa am un copil care sa-mi zica asa:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

