13 comentarii

Acum 27 de ani

… părinţii de Mărgea se mândreau cu proaspăta lor odraslă:

Mami de Margea ;)Tati de Margea ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anul ăsta a fost un 1 Martie superb, cea mai frumoasă zi de naştere din ultimii ani. Dap, ţin morţiş să mă laud cu asta! 😛 Telefonul nu a avut timp de odihnă, wall-ul de pe facebook a fost înţesat cu urări care mi-au mers la suflet, la fel ca toate cadourile, florile şi mărţişoarele primite. În plus, starea mea de spirit a fost una deosebită, chiar dacă de dimineaţă m-au întâmpinat fulgi maaaari ca de vată ce pluteau în aer legănându-se uşor, ca bărcuţele pe apă. Dar toate tarabele cu mărţişoare, lalelele, zambilele şi freziile din florării şi cele care se vindeau la colţ de stradă nu aveau cum să lase indiferent vreun trecător. Domnea o atmosferă de sărbătoare, în pofida frigului de afară care-ţi tăia obrajii. Sau poate eram eu mult prea entuziasmată! 😛

Oricum cel mai frumos cadou a fost faptul că nu am fost singură aşa cum am crezut că se va întâmpla. Mă temeam că Al Meu Ca Bradul va fi plecat în delegaţie şi eu îmi voi petrece ziua de naştere de una singură. Însă toate s-au aranjat perfect, într-o ordine firească, parcă să mă bucure  special pe mine. 😉 Doar sunt Mărgeluţa-Mărţişor, nu?!

Sperând că aţi avut parte de un 1 Martie la fel de frumos ca al meu, închei urându-vă o primăvară mi-nu-na-tă!

13 comments on “Acum 27 de ani

  1. Super!!!
    La multi ani, îți zic și aici 🙂

    Apreciază

  2. La multi ani si aici:)
    Ma bucur pt tine:)
    Ce grasa erai cand erai bebe:))

    Apreciază

  3. ce frumos :((…..o primavara plina de iubire iti doresc

    Apreciază

  4. Ma bucur tare ca pana la urma a fost bine.:)De aia nu ai dat niciun semn de viata!:))

    Apreciază

  5. La multi ani Margeluta-Martisor…sa ai parte de inflorirea primaverii in toate clipele vietii tale minunate!

    Apreciază

  6. La multi ani! Cu intarziere… :*

    Apreciază

  7. La multi ani si tot ce iti doresti!

    Apreciază

  8. E ziua ta pe 2 martie? Si a mea. Si tot 27 de ani am facut si eu pe 2 martie 2011 🙂

    Apreciază

  9. M-am grabit sa las comentariul dupa ce am citit doar titlul. Apoi am citit si postarea si am vazut ca nu e ziua ta pe 2 martie ci pe 1 🙂

    Apreciază

  10. […] avut parte de o zi de nastere mai mult decat ffumoasa, cum nu se mai intamplase de ani de zile, cu o petrecere haioasa ziua si un concert minunat […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

