5 comentarii

De Dragobete, atunci şi acum

ATUNCI:

…când eram mici, bunica ne punea să ne spălăm faţa cu apă obţinută din zăpadă topită, ca să fim feriţi de rele şi să fim frumoşi şi iubiţi tot anul

…primul băiat care mă lua în braţe era fratele meu şi asta pentru că bunica ne spusese că fetele trebuie neapărat să fie luate în braţe de câţi mai multi băieţi, ca să fie pământul roditor şi cloştile să scoată mulţi pui

…bunica nu se atingea de ac şi bunicul nu tăia nicio pasăre din curte

…era zi de sărbătoare, nu se muncea

…bunica ne spunea legenda Dragobetelui şi ne povestea cum petreceau când era tânără, la hora din sat şi cum plângeau de ciudă fetele care nu erau îmbrăţişate de băieţi, convinse fiind că nu vor avea parte de dragoste tot anul şi nu se vor mărita

ACUM:

…mi-am amintit de bunica şi toate învăţăturile ei

…în Bucureşti ninge mărunt şi e frig

…am cumpărat deja cadoul pentru Al Meu Ca Bradul, înfruntând vremea urâtă ca Ana lui Manole. Ce nu facem în numele dragostei! 😀

…îl aştept să vină de la muncă şi să mă ia în braţe ca să fiu sigură că-mi creşte busuiocul din glastră 😉

…vă doresc petrecere frumoasă tuturor şi vă urez să aflaţi dragostea adevărată dacă nu aţi găsit-o deja!!!

…vă las, am fugit la bucătărie, căci pregătesc o cină delicioasă, cu vin de Drăgăşani

DRAGOBETELE SĂRUTĂ FETELE!

5 comments on “De Dragobete, atunci şi acum

  1. Frumos și atunci și acum. 🙂

    Apreciază

  2. hehe, cu vin de Dragasani:), ai planuri mari vad eu:)Multumim pentru urari si pentru post.

    Apreciază

  3. Habar n-aveam de chestiile astea. 🙂 Ma bucur cand vad oameni care se iubesc!

    Apreciază

  4. […] că ador ador ador Dragobetele şi nu puteam să-l las să treacă nesărbătorit şi… […]

    Apreciază

  5. […] să-şi amintească de Dragobetele ultimilor ani, aşa că a recitit postările din 2010, 2011 şi 2012. Ăsta e unul din momentele alea în care te bucuri nespus că ţii un blog […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

