9 comentarii

Dragoste de soră

Brother BCu toate că atunci când eram mici nu ne înţelegeam de nicio culoare şi ne băteam întruna, că eu ţi-am învineţit ochiul şi tu mi-ai spart dinţii (şi astea la propriu! 😀 ), că ne călcam pe coadă în dormitorul ăla de 3/3 de la bloc pe care trebuia să-l împărţim zi de zi, că ne puneam etichete pe lucruri ca să nu ne mai reproşăm că „nu scrie numele tău pe el, deci pot să-l folosesc!”, că împărţeam milimetric, măsurând cu rigla dulciurile pe care ai noştri făceau imprudenţa de a nu le cumpăra în dublu exemplar, că-mi mânzgăleai păpuşile pe faţă cu pixul şi le smulgeai genele cu penseta mamei, iar eu îţi ascundeam maşinuţele în spatele dulapului, că eu voiam o surioară şi tu nu voiai niciun frăţior, ei bine, cu toate astea, te iubesc Borchi! Copilăria mea, viaţa mea nu ar mai fi fost la fel fără tine! Şi nu te-aş da pe nicio soră, căci fratele meu e mai valoros decat o mie de surori!

LA MULŢI ANI FERICIŢI!

P.S.: Vin acasă, pregăteşte tortul şi bagă şampania la rece! Azi ne chefuim… pe cheltuiala ta, bineînţeles! 😛

CITATUL ZILEI:

„Fratele este un prieten dăruit de natură.”

Jean Baptiste Legouve

Un fel emoţionant de a măsura dragostea de soră (copiii ştiu cel mai bine cum să-şi exprime sentimentele):

9 comments on “Dragoste de soră

  1. La multi ani!
    Emotionant filmuletul!

    Apreciază

  2. La multi ani! Petrecere frumoasa.

    Apreciază

  3. La multi ani, fratiorului !

    Filmuletul mi-a facut pielea de gaina, grrr !

    Apreciază

  4. hehehe dragut!
    si…sa fim seriosi, cine se intelege bine cu fratele/sora cand sunt mici??? si noi ne certam si ne bateam tot timpul 🙂

    Apreciază

  5. emotionant..la multi ani fratelui tau..si sa nu va mai certati

    Apreciază

  6. Iti multumec pentru aceasta postare minunata, m-a emotionat f tare si mi-a adus aminte toata copilaria mea si cat de bine e sa ai un frate..chiar daca e rage de codite din cand in cand..:))

    Apreciază

  7. te trage de codite voiam sa zic :)))

    Apreciază

  8. este chiar foarte emotionant filmuletul!
    :X

    Apreciază

Lasă un răspuns

