6 comentarii

Would you be my Valentine?

Saint_Valentines_DayNo, thank you! Pentru că nu sărbătoresc Valentine’s Day (şi nu l-am sărbătorit niciodată!). Prefer Dragobetele. Şi asta nu pentru că vreau eu să mă dau mai româncă decât alţii, ci pentru că Valentine’s Day nu-mi spune nimic, nu trezeşte absolut nimic în mine, nicio simţire. Eu am crescut cu Dragobetele, cel care sărută fetele, a cărui legendă o cunosc prea bine de la mama şi bunica. Ele m-au învăţat să iubesc şi să respect tradiţiile româneşti. Dragobetele şi Mărţişorul îmi sunt cele mai dragi fiindcă mă leagă de ele atâtea amintiri frumoase! Sunt bucăţi din sufletul meu!

Asta nu înseamnă că mintea mea e închistată şi nu acceptă şi punctul de vedere al celorlalţi. Tot de la mama şi bunica am învăţat să fiu tolerantă. Trăim într-o lume liberă (cel puţin teoretic) şi fiecare are dreptul să facă şi să creadă ce vrea. Aşa că dacă tu simţi că trebuie să-ţi sărbătoreşti dragostea pe 14 februarie, atunci dă-i drumul! Dar fă-o pentru că aşa simţi tu în adâncul inimii tale, şi nu pentru că te îndeamnă Pro Tv-ul, Antena, comercianţii de inimioare pluşate, fabricanţii de ciocolată sau mai ştiu eu cine altcineva.Saint_Valentines_Day_Heart

Sper numai să avem atâta discernământ încât să nu se ajungă la focuri de artificii în Piaţa Constituţiei de 4 iulie sau la aşezarea curcanului umplut pe masa românilor de Ziua Recunoştinţei!

Pe final, un Happy Valentine’s Day tuturor celor care sărbătoresc azi. Vă doresc multă inspiraţie pentru a vă demonstra dragostea într-un mod cât mai original! 😉 Today is a good day to love!

6 comments on “Would you be my Valentine?

  1. me liiiiike 🙂

    Apreciază

  2. Subscriu! si eu sunt cu Dragobetele..dar ma bucur ca in numele iubirii barbatii daruiesc flori aleselor lor! nu conteaza ziua! conteaza ideea in sine!

    Apreciază

  3. In fiecare zi e o zi de iubire! iN fiecare zi ar trebui sa spunem macar un te iubesc.. asa ca pt mine in fiecare zi e o zi de iubire..nu sarbatoresc nimic in mod special pt ca e doar o alta zi noua de iubire;)

    Apreciază

    • Eu am chestia asta ca orice lucru frumos din viata noastra trebuie sarbatorit. La cat de grea si scurta e viata, avem nevoie sa scoatem in evidenta momentele si lucrurile frumoase, sa ne amintim cat de mult ne bucura sufletele, sa zambim, sa mai uitam de greutati. Eu si Al Meu Ca Bradul sarbatorim Ziua Indragostitilor, dar pe 24 februarie, de Dragobete, ca mi-e tare drag si e al nostru. Si sincera sa fiu nu suport Valentine’s Day, ne-a fost bagat pe gat de televiziuni prin anii ’90 si romanii satui de comunism si dornici de nou si democratie, au inghitit galusca cat ai zice peste! Nu stiu de ce ravnim la ce au strainii, cand am putea bine mersi sa popularizam ceea ce avem deja si e al noastru, din batrani, deci chiar inseamna ceva pentru noi. Normal ca fiecare zi e o zi de iubire, dar de Dragobete o sa fie si mai multa iubire! Dar fara porcariile alea kitschoase din magazine! 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

