4 comentarii

Sexting

Sexting by Loredana Groza Cu toate că în ziua de azi e la modă să fii 2-în-1(ca la superpromoţie!) sau nşpe-în-1 cum fac pe la noi vedetele, nu e totuşi de preferat să faci un singur lucru, dar bine, decât zece, dar prost? Na, întreb şi eu, biată muritoare de rând! Sau poate m-o roade pe mine invidia văzând multitudinea de talente ce zac în tinerele domniţe de pe „sticlă”: cântă, dansează, joacă diverse roluri în telenovele, scot cărţi, pozează în reviste, fac faţă la scandaluri de proporţii, suferă operaţii dureroase de înfrumuseţare, şi câte şi mai câte. Ajută-le Doamne să le ducă pe toate, sărmanele fete!

Înţeleg nevoia asta de a fi „femeia-orchestră”, căci aduce bani frumoşi, dar uneori trebuie să-ţi cunoşti limitele…şi să te opreşti! Loredana Groza îmi place. Am crescut cu muzica ei. Când eram mică, îi cântam melodiile cu fetele în faţa blocului. De-a lungul  anilor, mi-au gâdilat auzul atâtea melodii de-ale sale, căci a ştiut cum să se menţină în top! În schimb, nu mi-a plăcut de nicio culoare cartea ei  „Sexting„, apărută în 2009. Şi dacă nu mi-ar fi fost pusă în braţe la propriu, nici că aş fi căutat-o vreodată în mod special.

Cartea, pe a cărei copertă tronează Loredana în chiloţi cu buline, – deşi e impropriu spus carte, căci nu ştiu dacă se pot numi astfel 5 foi legate şi scrise cu litere de-0 şchioapă doar pentru a umple spaţiul- e împărţită în 4: Life, Sex & Love, Stil şi Travel, şi-ţi dă impresia că citeşti un blog… pe hârtie! Chiar, Loredana are blog? Căci dacă are, atunci nu văd utilitatea cărţii. Dacă ar fi scris despre viaţa ei, un fel de autobiografie, atunci ar fi fost ceva interesant de citit pentru un om de rând, neobişnuit cu viaţa tumultoasă şi picantă de vedetă. Însă aşa, Sexting e doar un moft al artistei de a bifa încă un lucru pe lista ei cu „things to do in life”, de a demonstra că se pricepe la toate şi că e într-adevăr o Madonna de România. Căci nu spune nimic nou în carte, nimic din ce nu ai fi putut afla deja de pe net sau dintr-o revistă pentru adolescenţi. Şi tot cu un mare nimic rămâi după ce ai citit-o.

Clar, acum mi-am pus în cap toţi fanii Loredanei! 😀

4 comments on “Sexting

  1. pe mine m-a enervat mereu femeia asta, are un ras isteric care ma sperie!
    cat despre cartea pe care nu am citit-o si nici nu o voi citi pt ca sexthings-urile (sa le zic asa) le stim si le aflam chiar fara sa vrem…sincer…unde e partea sufleteasca din oamenii astia?

    Apreciază

  2. Adevarat! Nu faci un lucru numai de dragul de a fi facut, mai trebuie sa te gandesti si la felul cum e facut si cat de bine e facut!! Altfel toti am face lucruri care nu isi au rostul!

    Apreciază

  3. Loredana are fani????? Scuze, stiu ca sunt rautacioasa dar Loredana te ia Groaza cum ii zic eu nu mi-a placut niciodata. Probabil cu cartea s-a gandit daca Madonna scrie carti pentru copii si J. Lo are parfum si in plus in peisajul autohton Mihaela Radulescu are carti, ce, ea nu poate???? in fine…. cred ca nu as citi cartea…..

    Apreciază

  4. In afara de voce nu am ce sa apreciez la Loredana Groza.

    Apreciază

Lasă un răspuns

