6 comentarii

Meaningful Margeluta

ATENTIE! ACEASTA POSTARE ESTE SCRISA SUB INFLUENTA NEFASTA A PLICTISELII!

Sa fie apropierea Craciunului sau lipsa de ocupatie? In fine, cert e ca Margeluta, in lungile ei perindari internautice, mai gaseste cate o chestie distractiva si fara de niciun folos (in afara de propriul amuzament 😛 ) si normal ca nu se poate abtine sa nu o arate si cititorilor margelati.

Asadar, daca nu stiati ce inseamna numele Margelutei in lumea cyborgilor, azi v-a lovit norocul, caci iata, adevar va aduc voua:


Mechanical Artificial Replicant Generated for Exploration, Logical Utility and Thorough Assassination

Get Your Cyborg Name

Sau poate nu stiati de cata dragoste e capabila inimioara de Margea:
Marvelous Amorous Reveler Giving Erotic Loving and Unrestrained, Thrilling Affection

Get Your Sexy Name

Oricum, tocilarii ar trebui sa fuga din calea mea, se pare ca papilelor mele le place sa fie desfatate cu geek brain! 😀 😀 😀
Malevolent, Anthropologist-Reaping, Geek-Eating Lycanthrope from the Underground Twisted Abbey

Get Your Monster Name

So, what does your name mean? Leapsa transformata in bulgari de zapada si aruncata in toti cei care-mi calca pragul! 😉

6 comments on “Meaningful Margeluta

  1. Pai, in primul rand, „qed” vine de la latinescul „quod erat demonstrandum”,un fel de na, ca am avut dreptate, in traducere libera :)) Apoi am mai gasit ceva, in sensul ca daca vreti sa cumparati online si cu o calitate de netagaduit, tot la mine apelati: quality electrical direct.
    Nu m-am oprit aici. Am vrut sa fiu utila si-n industria muzicala: quality enabling devices. Si pentru ca nu-mi era suficient, m-am infiltrat si-n fizica: quantum electrodynamics. Vor mai fi fiind si altele, dar zic ca-s suficiente acestea.

    Apreciază

  2. Ne-am amuzat „vraiment” si noi, mi se invarte capul:)) Asta e funny si chiar m-as fi apucat si eu sa le fac dar sunt prea obosita…mereu m-am intrebat cum o sa fie viitorul…. nu-i rau, nu-i rau!:))

    Apreciază

  3. Margeluta, revin la tine spre a-ti ura Craciun fericit si-un an nou plin de impliniri si bucurii! La multi ani!

    Apreciază

Lasă un răspuns

