3 comentarii

Fluturii si Mosul

i love youCu siguranta inceputul asta de decembrie este unul dintre cele mai frumoase pe care le-am avut vreodata. Nu, n-am castigat la Loto, Bingo sau pariuri sportive si nici n-am mostenit o avere fabuloasa la moartea vreunei nebanuite matusi de peste mari si tari. Din contra, in ciuda tuturor problemelor care au dat navala peste noi tocmai acum, in prag de sarbatori, am descoperit ca poti  simti gustul fericirii chiar si cu buzunarul gol. Ca, desi de cele mai multe ori exista o corelatie intre cele doua, uneori se mai intampla ca in timp ce buzunarul plange cu lacrimi amare, inima sa rada nebuneste si sa-ti simti sufletul invadat de o simtire pe care nu o poti numi altfel decat… fericire.

Iar azi, in dimineata zilei de Sfantul Nicolae la vederea cizmulitelor, cu mana pe inima pot jura ca am auzit bataile fluturilor din stomac! E uimitor cum putin-pentru unii- poate insemna extraordinar de mult-pentru altii! E uimitor cum un gest atat de mic, atat de simplu poate sa-ti rascoleasca intreaga fiinta, sa-ti patrunda pana in straturile cele mai adanci si ascunse ale sufletului si sa te emotioneze pana la lacrimi! Ce usor se plamadesc amintirile de neuitat!

Pentru asta iti sunt recunoscatoare ca esti!…Ca esti Tu…si atat!

3 comments on “Fluturii si Mosul

  1. Cât de frumos… în viață iubirea e tot ce ne trebuie, iar la final e tot ce am avut… (cred că e o daptare din Paler) 😉

    Apreciază

  2. iii ce ma bucur pt tineeee:)

    dar tot vreau sa stiu ce era in ghetute:D

    Apreciază

  3. […] ultimul timp, am rasfoit Siragurile si va aduc in dar articolele de Mos Nicolae din anii trecuti: 2010  2012 partea nasoala, dar si cea frumoasa, 2014, […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

