3 comentarii

Azi nu ma mai intreba nimic…decat atat!

Azi nu ma mai intreba nimic… cat costa intretinerea sau ce-am gatit, nici cat e ceasul, nici daca-i in casa frig; de emisiunile de la televizor sau de meci si scor; unde-mi aluneca privirea si mi-a disparut cuvantul; unde-mi bate inima si-mi zburda sufletul, de ce mi-e glasul gatuit si ochiul umezit.

Nu, azi nu ma mai intreba nimic… m-ai fericit c-o singura intrebare… Si cat am asteptat-o, doar ca sa-ti raspund cu acele cuvinte pe care le-am rostit de-atatea ori in minte, dar n-au prins niciodata glas… pana azi!!! Asa ca DA, mai intreaba-ma o data, inca o data si inca o data, iar si iara… a mia oara… Varsa-ti dragostea in cuvinte si atarna-ti sufletul de-un semn de-ntrebare! Si jur ca nu ma plictisesc raspunzandu-ti!

Azi nu ma mai intreba nimic…decat atat!

3 comments on “Azi nu ma mai intreba nimic…decat atat!

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Margeluta, Margeluta. Margeluta said: Azi nu ma mai intreba nimic…decat atat!: http://wp.me/pCVeH-jn […]

    Apreciază

  2. il ador pe Alifantis si pe tine ca mi ai amintit piesa asta:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

