5 comentarii

La multi ani tati!

Azi e ziua ta!  Incepi acea bucata de viata cu 5 inainte! LA MULTI ANI Tati! Sa-mi fii sanatos si la punga gros, ca sa mai dai si altora (a se citi fiica-ta!! 😀 Ce credeai?)

Si-mi pare tare rau ca nu sunt si eu alaturi de voi toti, sa stam impreuna la masa, sa ne bucuram de tortul de caramel si friptura la gratar facuta de tine. Aia grozava, pe care numai tu stii s-o faci! Dar multumesc ca v-ati gandit la mine, am simtit asta dupa-amiaza, cand nu mi-a stat capul decat la tort! Parca-i si simteam gustul!:) Deci nu care cumva sa uiti ca mi-ai promis la telefon ca vom face un reload cand vin acasa!

Te iubesc si mi-e dor de tine tati! Si multumesc(stii tu pentru ce!)! 😉 LA MULTI ANI MISTER BEN!

CITATUL ZILEI:

„Pentru un parinte nimic nu este mai important decat sa fie iubit de copilul sau; daca nu stii sa-l faci sa te iubeasca, e o cauza pierduta!”

Ileana Vulpescu

Tii minte cand ne-am certat si ti-am zis ca daca nu ai mai fi, nici nu m-ar durea absenta ta? Am mintit.

5 comments on “La multi ani tati!

  1. […] This post was mentioned on Twitter by la multi ani, Margeluta. Margeluta said: La multi ani tati!: http://wp.me/pCVeH-iN […]

    Apreciază

  2. la multi ani
    sa fiti sanatosi si sa va bucurati unul de altul:)

    Apreciază

  3. La mulți ani cu fericire…

    Apreciază

Lasă un răspuns

