6 comentarii

Margeaua, aspirina si drumul cel nou…

In barlogul de sub plapuma, intre un ceai si doua aspirine si duhnind toata a carmol, Margeluta aude strigatul pescarusilor si valurile marii spargandu-se la mal, simte pe piele atingerea calda a razelor de soare, in timp ce parfumul de pepene galben ii invadeaza narile.

Nu, nu va impacientati, Margeaua n-a luat-o pe aratura din cauza febrei, nici nu are halucinatii de la plantele din ceai si nici nu delireaza din cauza hapurilor inghitite in ultimele doua zile. Pur si simplu, frigul de afara si raceala asta nenorocita m-au facut sa caut caldura intr-un loc unde cu siguranta nu va diparea nicicand: in amintirile de asta vara.

De ce tocmai vara asta? Pentru ca de ea ma leaga niste amintiri speciale. Pentru ca vara asta reprezinta pentru mine cea mai importanta vara din viata mea. E momentul unui final fericit si in acelasi timp, momentul unui nou inceput. O noua viata, in doi de data aceasta. Caci in doi, totul e mai frumos si mai usor. Bucuriile se impart in doi, fara a se diminua, ci dimpotriva, dublandu-se, iar greutatile scad si apasa mult mai putin . Eh, da, imi place tabla impartirii la 2! 😉 Si-mi place la nebunie acest nou inceput! Greu, ca toate inceputurile, caci nu stii niciodata unde te va duce, dar foarte frumos tocmai de aceea!

us and the new roadE un nou drum, necunoscut. Stiu ca nu va fi mereu lin si drept, stiu ca ne vom mai impiedica de pietre lasate-n mijlocul lui si ca ne vor zdruncina din cand cand gropi mai mici sau mai adanci. Sunt constienta ca nu va fi mereu „lapte si miere” ca-n reclama de la Magura. Dar tocmai asta e frumusetea acestui drum proaspat inceput. E o calatorie plina de mister si aventuri, pe care o vom parcurge mana-n mana, unul langa altul. Tot ce-mi doresc este sa nu ne dezlipim mainile, sa crestem impreuna, sa evoluam in aceeasi directie. Caci fericirea nu inseamna absenta obstacolelor, ci puterea si intelepciunea de a le depasi! Depinde doar de noi doi cu ce vom pava acest drum!

Si pot spune cu mana pe inima, ca mi-am ales un tovaras de drum fantastic! Caci cine mi-ar mai face mie acum ceai si mi l-ar aduce la pat, cine mi-ar mai face frectie cu carmol si mi-ar aminti sa-mi iau pastilele? Si mai presus de toate, cine m-ar mai iubi asa mucioasa cum sunt acum? 😀

6 comments on “Margeaua, aspirina si drumul cel nou…

  1. Ce frumos…

    Eu vă urez un drum lung și lin, cu multă fericire!

    Apreciază

  2. Super frumos… sper că acum te simți mai bine… datorită LUI 🙂
    Kiss :*

    Apreciază

  3. esti o fericita:) si ma bucur mult pt tine:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

