4 comentarii

10 lucruri care mi-au placut in vara asta

Coincidenta sau nu, tocmai acum cand blogul meu a implinit un an, am castigat o carte de la Bia! Asta da cadou, Margeaua e super incantata! Abia astept sa o primesc! Multumesc mult de tot Bia! 😉

Apoi, Monica si Crissu s-au gandit sa-mi mai faca o bucurie, premiindu-ma cu urmatoarele distinctii (deja Margeaua s-a umflat in pene toata): i-love-your-blog-awardI like to read your blog

Happy blogAcum leapsa cere sa vorbesc despre 10 lucruri care-mi plac, dar cum eu am tot scris despre cele 101 mici placeri ale mele, voi vorbi in schimb despre 10 lucruri care mi-au placut in vara asta, ce tocmai s-a incheiat. Doamne ce repede s-a dus!

Asadar, in vara asta mi-a placut, in ordine absolut aleatorie, cum imi vin in minte:

-ca m-am legat la cap! Sunt o doamna acum, ma! 😛

-ca nu am ramas datori dupa nunta, ci din contra 😀

-ca ne-am luat masina de spalat, botezata Tontonica, plus alte 4 electrocasnice! Femeie de casa  ma fac, gata! 😛

-ca ne-am gasit si noi cuibusorul nostru de nebunii! Dupa mii de obstacole, am reusit in sfarsit!

-luna de miere. Ce n-as da sa o mai repetam! Dau un an din viata pentru inca o luna de miere ca asta!

-ziua lui Mane. Care apropo, acum nu mai vrea sa i se spuna asa, ci ME-DEEA, cu accent pe ultima silaba!

-cum arata casa alor mei dupa renovare. Mi-e draga de numa-numa! Iar curtea maaare, plina de flori, cu bancutele de sub par si masa cu umbreluta de pe terasa mi-au adus numai clipe de relaxare in vara asta!

-ca am trait sa o vad pe Cori mireasa! Si ce mireasa frumoasa a fost!

-ca mi-am infrant frica de apa si am reusit sa intru in mare! Al Meu Ca Bradul a fost cel mai fericit! Inca un motiv sa nu uite luna de miere niciodata!

-ca bunicul din partea mamei s-a insanatosit si a putut veni la nunta mea! De fapt, sunt fericita ca  toti bunicii mei au fost alaturi de mine si m-au vazut mireasa! Era dorinta mea cea mai mare, pentru care m-am rugat in fiecare seara!

Ia sa le premiem noi acum pe fetele astea super simpatice si sa vedem ce le-a placut in vara asta Anei,Biancai si Mihaelei!!

4 comments on “10 lucruri care mi-au placut in vara asta

  1. Le meriti din plin:)
    si eu nu am uitat de pozele de la nunta ta, deci…:))

    Apreciază

  2. Multumesc Margelutza, acum sunt putin cam prinsa cu evenimente si drumuri, dar promit sa revin si le preiau.

    Apreciază

  3. Am preluat leapsa ta si premiile:) Multumesc mult!:)

    Apreciază

  4. Facem leapșa 🙂
    Cartea ți-o trimit chiar azi… te pup :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

