6 comentarii

Un an de Siraguri

Pahar de sampanieCand eram la scoala, de fiecare data cand ziua mea de nastere cadea in timpul saptamanii, imi caram in ghiozdan 2-3 cutii cu bomboane de ciocolata si imi serveam colegii de clasa dupa ce imi cantau La multi ani (pfff, ce vremuri!), dar petrecerea propriu-zisa (cea cu tortul) se tinea intotdeauna in week-end. Si cum obiceiurile vechi mor greu, Margeaua sarbatoreste abia azi, desi blogul a implinit un an miercuri, pe 1 septembrie. Asadar, va invit la un pahar de sampanie virtuala si o felie de tort(ciocolata si visine, preferatul meu) tot virtual(of course! :P) caci e mare sarbatoare!!! Siragurile au implinit un anisor!

Un an de impartasit emotii, bucurii, tristeti, dezamagiri…un an din viata unui om simplu… Un an de ganduri insirate pe ata vietii…

Si pentru ca asa e frumos si sunt o Margea educata si simtita, va multumesc tuturor celor care-mi treceti pragul Siragurilor, care ma cititi si-mi lasati comentarii, indiferent daca faceti asta in mod constant sau doar din cand in cand! Ma bucura prezenta voastra aici!

6 comments on “Un an de Siraguri

  1. La multi ani puiului….! Eu sunt multumita ca l am descoperit si il citesc cu drag si interes de fiecare data. Este printre preferatele mele si atat m-am obisnuit cu el incat atunci cand ai avut treaba si nu ai mai avut timp de el mi a fost chiar greu.
    Una din cele mai bune idei de pe internet.
    Eu am niste crema de amarula sau cum ii zice, din Africa, asa ca o sa beau un paharel in cinstea si sanatatea ta si pentru succesul si perenitatea blogului in timp.:) felicitari.
    Maxim respect pentru ceea ce faci. Te pup.

    Apreciază

  2. Felicitari Margeluta 😀 .. urmeaza si al meu blog .. se pare ca suntem multi care ne-am apucat in septembrie de bloggerit :D:D Big hug , la mai multe postari si Noroc!

    Apreciază

  3. La multi ani ! La cat mai multe povesti frumoase si evenimente pe care sa ni le impartasesti:)

    Apreciază

  4. Multi ani inainte si multi vizitatori! Poopici!

    Apreciază

  5. La multi ani:)
    SI ma bucur mult ca te-am „cunoscut”:)

    >:D<

    Apreciază

  6. 1 an ? La cele patru luni ale mele..implinite maine, iti pot spune ,,dumneavoastr” :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

