2 comentarii

My desktop

Am ramas datoare cu multe lepse neonorate, deci iar am un teanc urias de rezolvat!!! Cu atat mai bine, ca am de unde alege! 😛 Asadar, in situatia de fata, m-am gandit eu bine ca ar fi cazul sa incep sa le onorez, pe rand, una cate una, sa nu supar expeditorii lor (cu scuzele de rigoare!). Ordinea nu este cea cronologica, ci una aleatorie.

Azi o leapsa primita de la Bia, in care trebuie sa-mi prezint wallpaperul ce-mi face cu ochiul de pe ecranul laptopului meu. Ei bine, eu ma plictisesc repede, asa ca le schimb mereu. Si cand ma satur sa ma tot priveasca iscoditor in ochi Margeaua si Al Ei Ca Bradul de pe monitor, pun repede ba o fotografie cu floarea-soarelui, ba una cu maci (florile mele preferate) sau cine stie ce colt de natura. Important e sa fie niste imagini viu colorate, pline de viata si optimism. Am si cateva fotografii facute de mine, niste peisaje care-mi sunt foarte dragi si pe care le mai folosesc din cand in cand ca wallpaper.

Mai jos, cateva din imaginile pe care le folosesc frecvent si pe care le puteti copia chiar. Sunt luate de pe google, asa ca nu v-as putea specifica sursa lor.

Sunflower Field
Red Poppy Field
Summer Sunflower
Summer Sunflower2

2 comments on “My desktop

  1. Frumoase imagini, cea mai interesanta mi se pare a doua cu macii:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

