9 comentarii

Fuse, fuse si se duse…

ForeverDin categoria „fuse, fuse si se duse”, uite ca a trecut deja o luna de la nunta Margelutei cu Al Ei Ca Bradul. Si cum la Bucuresti picaturile de internet pe care le furam, pardon-„imprumutam” de pe la vecini nu erau de ajuns pentru a ma lasa sa postez pe blog, iata ca fac asta abia acum, la o luna de la marele eveniment. Si nu pentru ca as fi rezolvat acest mic incovenient, ci pentru ca m-am refugiat acasa la ai mei pentru o saptamana. Nu va imaginati acum ca deja sunt probleme in Paradis! Nu, deloc! E asa de bine maritata! Doar ca Al Meu Ca Bradul fiind plecat in delegatie si eu fiind satula sa ma zgaiesc in continuu la pereti, mi-a trecut prin capsor o idee brilianta: ce-ar fi sa-i onorez pe ai mei parinti cu prezenta-mi mirobolanta? 😀 Si ei care crezusera ca au scapat definitiv de mine! Continuati sa visati dragilor! Muahahaha…(a se imagina un ras malefic la partea asta! :P)

Si acum despre nunta pe scurt! S-a dus totul asa de repede si eu am fost atat, dar ATAT DE OBOSITA, incat nu am apucat sa ma bucur pe deplin de eveniment! Nici nu stiu cand s-a scurs timpul! Nici nu stiu unde s-a furisat ziua asta de sambata, 31 iulie 2010! M-am pregatit intens un an intreg pentru o singura zi, iar eu nici macar nu-mi dau seama cand si unde s-a dus ziua asta, nici nu am apucat sa o traiesc!  Noroc ca exista fotografiile, caci sunt multe lucururi pe care nu mi le mai amintesc, iar pe altele nu le-am observat pur si simplu- ca de exemplu servetelele personalizate despre care credeam ca au uitat decoratorii sa mi le aduca, dar ele erau bine merci pe masa si eu nu le vazusem!

Au fost o multime de intamplari neprevazute, dar daca nu s-ar fi petrecut, nu as mai avea despre ce sa povestesc acum, caci ele constituie picanteriile nuntii, despre care o sa radem si o sa glumim o viata intreaga! Si acum, privind in urma, chiar ma amuza, desi in momentele acelea nu prea-mi ardea de ras!

Avand la activ doar 10 ore de somn intr-o saptamana, dupa cununia civila mi s-a facut rau si nu am mai ajuns la coafeza sa-mi schimb coafura, asa cum stabilisem! Ca sa nu mai spun ca am intarziat la primarie, ca am uitat sa-mi iau cercei (eu care sunt innebunita dupa cercei si am cateva sute ) si ca mi-am facut singura buchetul de cununie in 5 minute! Iar imediat dupa marele DA, poc! au facut unghiile mele! Noroc ca nu se vede in fotografii ca sunt rupte! 😉 Sa mai amintesc ca mi-am agatat tullul de la rochie cu tocurile sau ca la cununia religioasa mi-a curs vinul pe toata rochia, de sus pana jos, si asta inainte de sedinta foto? Sau ca, fiind grabiti sa ajungem la restaurant, mi-am uitat gentuta la biserica si mi-a recuperat-o cumnatul meu a doua zi dis-de -dimineata? Sa mai spun ca am dat un milion de lei vechi pe o umbreluta degeaba, fiindca am uitat sa fac fotografii cu ea, desi o luasem cu mine si statea linistita pe bordul masinii? 😀 😀 Plus ca in timpul nuntii au fost furati mirii fericiti! Nu, nu Margeaua si Al Ei Ca Bradul, ci numarul de la masina pe care scria „MIRI FERICITI”! Sa fie sanatos ala care l-a sterpelit si sa aiba o nunta frumoasa si casa de piatra! Caci daca l-a luat, cu siguranta ii trebuia si de ce sa mai dea si 30 de lei pe el? Ca doar sunt atatea cheltuieli la o nunta, asa ca daca poti economisi, de ce nu?

Si totusi, cea mai tare faza ramane cu siguranta cea cu formatia, caci imaginati-va ce soc am avut cand ne-am trezit cu alti lautari decat cei cu care incheiasem contractul! Dupa nunta, am aflat de fapt ca se certasera cu 2 saptamani inainte de nunta noastra si din vechea formatie ramasesera doar 2. Nevoiti sa onoreze contractul incheiat cu noi, au adus repede inca 3 lautari -de unde dracului i-au scos, nu pot sa-mi dau seama! In conditiile astea era logic ca formatia nu era bine sudata si aveau sa se intample nefacute! Instrumental a fost bine, dar mi se oprea mancarea-n gat cand o auzeam pe cantareata! Si cand ma gandesc ca i-am sunat de 2 ori in luna cu nunta sa-i intrebam daca e totul ok, iar ei nu au spus nimic despre cele intamplate! Halal profesionalism si deci, adio onorariu gras, caci nu poti plati un serviciu de care nu ai beneficiat, nu?

In final, a fost o nunta frumoasa, care s-a terminat la 5 dimineata, lumea s-a distrat si cateva idei chiar ne-au fost copiate! Asa ca in definitiv a fost totul bine! Si nici nu am ramas datori! 😉 😛

CITATUL ZILEI:

„Casnicia este ‘nodul destinului’ in care se innoada rational firele a doua vieti, chiar acolo unde nu mai suntem capabili sa intelegem aceasta ratiune!”

Fritz Kuenkel

9 comments on “Fuse, fuse si se duse…

  1. Margelutooo fus, fuse dar eu vreau poze:)):)) aaaaaaa, sau cu mine te vezi cand vii l Bucuresti si mi le arati liveee:)):)):))

    ps. sa fiti fericiti:)

    Apreciază

  2. First:CASA DE PIATRA! Apoi ce sa zic: evenimentele mai putin placute cred ca doar u le-ai vazut! Ce pot sa-ti zic decat ca a fost o nunta foarte frumoasaaaa!Daca nu-mi aratai unghiile rupte nici nu le vedeam-eu si simtul meu de observatie …:))) Kiss u!

    Apreciază

  3. Casa de piatra si fericire maxima în aceasta viata în doi… apoi trei, apoi vedeti voi 🙂

    Vreau și eu pozeeee….. am vazut pe facebook cateva, dar putine. Lasa lucrurile negative ca eu te-am simțit miresica fericita, asa ca, ce mai conteaza restul…

    Apreciază

  4. Oauuu , vad ca-ti amintesti destul de multe pt cineva care nu prea isi aminteste nimic:):):).. glumesc cu tine Keke . ma bucur nespus de mult ca ai trecut hopul asta si ca esti bine .. macar ai avut o nunta de care o sa-ti amintesti mereu .. Si .. astept in continuare poze :D:D

    Apreciază

  5. Nice to see you’re back! Frumoasa postare, se pare ca avem o pasiune comuna in ceea ce priveste colectionarea cerceilor:)

    Apreciază

  6. Frumos. De cate ori pot sa ti zic casa de piatra?:) Iti mai zic inca o data si aci… Vezi? Ce ti am zis eu? Ma bucur ca a iesit bine pana la urma. Abia astept sa mi povestesti. Bisous.

    Apreciază

  7. Un început cu peripeții, dar vă urez o continuare minunată!

    Apreciază

  8. Pe-aici pe undeva ii e locul…

    Apreciază

    • :)) Oh da, chiar aici e locul sau! Multumesc frumos, imi place melodia! Asta si cea cu „Cantec despre Bucovina” imi smulg lacrimi de cate ori le ascult! 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

