Lasă un comentariu

Râde soarele-n… borcan

floarea soareluiMi-a intrat soarele-n casă azi. Pe uşă, o dată cu Al Meu Ca Bradul, şi pe nepusă masă. Un buchet garnisit cu ochi strălucitori, zâmbet larg şi o bucată mare de suflet. L-am aşezat la loc de cinste, să-mi bucure privirea din orice colţ i-aş arunca ocheade admirative. Dar nah, e casă nouă şi multe ne lipsesc, inclusiv… vazele! 😛 Cu atât mai multă onoare pe borcan, cu cât acestea sunt primele flori pe care mi le dăruieşte viitorul soţ! Să-i ţină Dumnezeu obiceiul, că deşi întotdeauna am zis c-aş prefera oricând o bijuterie rezistentă timpului în locul perisabilelor flori, începe să-mi placă să le primesc! Să te văd de-acum încolo, Goangă! 😛

CITATUL ZILEI: 

„Floarea nu este floare în sine, ci în oglinda altui suflet.”

 Valeriu Butulescu

Lasă un răspuns

