3 comentarii

Pregătiri de nuntă, de mână cu amantul

Loc de dat cu capulCe mai face Margeaua in ultima vreme? Are un AMANT! Si unul foarte gelos, care nu o scapa din ochi nici macar o secunda. Caci intre Margea si Domnul Stres (cu litera mare, sa-i arat tot respectul cuvenit si iubirea incomensurabila!!!) este o legatura foarte stransa, o relatie de interdependenta dusa la limita, o dragoste bolnava. Margeaua nu poate trai fara Domnul Stres si nici el nu se poate dezlipi de Margea. Pesemne ii plac margelutele agitate! Noi doi suntem ca sacul si peticul, ca Stan si Bran, ca Ping si Pong- un cuplu unic si irepetabil!

Ce-i drept, el e cam sadic de fel si adora sa ma chinuie, sa-mi schinguiasca sufletul in fel si chip pentru ca de fapt, il incanta reactiile mele cand ma aflu in prezenta lui! Apare cand nici nu ma astept, imi da un ghiont si gata, explodez ca bomba atomica si las dezastru in jurul meu! Vai de cel care se afla in preajma si devine tinta refularii mele! Asta ca sa vedeti ce efect are domnul respectiv asupra mea! Sunt ca tanara fecioara pe cale sa devina masa lui Dracula, hipnotizata dintr-o privire!

Dar de cele mai multe ori, ii presimt venirea, ii adulmec mirosul acrisor de la mile departare, ii aud pasii repezi calcand totul in picioare in goana sa nebuna catre mine! Si atunci imi spun, in naivitatea mea, ca de data asta sunt pregatita sa-l intampin cum se cuvine, ca-l voi face sa ma paraseasca, ca va fi usor sa-i intorc spatele! Dar de fiecare data se termina la fel: cu esecul meu! Caci el poate fi foarte persuasiv cand vrea, dominator si hotarat si nu accepta NU ca raspuns! Sunt sclava lui!

Iar in ultima vreme am fost mai mult ca niciodata victima iubirii sale bolnave! Sclava Isaura mi-ar fi al doilea nume! Iar organizrea nuntii a fost un moment prielnic ca Domnul Stres sa-mi stea alaturi si sa-mi ofere o mana de ajutor in toate cele! Si am bocit, si-am jelit, si-am tipat si m-am ratoit la cine nu trebuia si nu merita deloc! Am o gura tare sloboda in astfel de momente si arunc aiurea tot felul de vorbe taioase in stanga si-n dreapta! Influenta domnului Stres este una tare nefasta! La ce mai servesc regretele de pe urma? Dupa ce l-ai lovit pe om cu caramida in moalele capului, degeaba spui ca n-ai vrut, ca pe el tot il doare!

Si dupa ce v-am explicat cum imi iese mie la iveala temperamentul vulcanic ca de italianca din sud, cum imi tot spune cineva, va imaginati ce draci am pe cap cand aflu ca restaurantul mi-a scumpit meniul si mi-a dat toate calculele peste cap, ca gramul de aur s-a facut 140 de lei (deh, n-am putut sa ne luam verighetele cand era 90 de lei!), ca aia cu tortul, dupa ce mi-au spus sa vin cu o luna inainte sa dau comanda, acum ma avertizeaza ca e tarziu, ca inca nu avem tinutele pentru cununia civila, ca ce-mi doresc eu e scump si nu ne permitem, ca Al Meu Ca Bradul nu-si primeste la timp banii pentru care a muncit de l-a luat dracu’ si asta ne-a incurcat toate planurile, obligandu-ne sa schimbam o mie si una de chestii, si cate si mai cate!

Dar cea mai tare faza ramane cea cu rochia mea de mireasa. Am fost, mi-am ales modelul, am platit jumatate din pret avans, ca dupa o bucata de timp sa fiu sunata si sa mi sa spuna sa merg la magazin sa mi se returneze banii, ca firma se inchide si nu-mi mai pot face rochia! WTF??? Si uite asa am facut eu primul meu drum singura-singurica prin Bucuresti! Dar m-am descurcat ma! 😛 Si am zis merci ca mi-am putut recupera banii, ca se putea si mai rau! Mai ales ca bugetul nostru de nunta s-a atrofiat rau de tot din cauza crizei asteia si sa pierdem atatia bani ar fi fost un dezastru pentru noi! Multumesc deci vanzatoarei de acolo, careia nici macar nu i-am retinut numele, ca m-a ajutat! Uite ca mai exista si oameni cinstiti!

Sunt insa dezamagita ca nu voi avea rochia pe care mi-am dorit-o si a trebuit sa ma multumesc cu orice, pentru ca eram in criza de timp! Am reusit sambata dimineata, inainte sa vin la Dragasani, sa-mi iau si eu o rochie. Slava Domnului, ca am crezut ca vin in pijamale la nunta! Tot sambata am cumparat si apa minerala, cafeaua si farfurii pentru acasa exact asa cum le voiam eu, galbene, sa se potriveasca cu restul decorului! 😉 Ieri am reusit intr-un final sa dau comanda de tort si am fost cu colindul la impartit de invitatii! Macar invitatiile alese de mine au placut tuturor, la fel si textul, si lucrul asta ma bucura nespus! Toata lumea ni le-a laudat! Si chiar daca au facut asta din pura politete, nu-mi pasa, pentru ca mie imi plac atat de mult invitatiile noastre, ca parca imi pare si rau ca ma despart de ele! 😉 Am ajuns acasa seara la 10 si m-am dus direct la culcare. Si cine ma cunoaste, stie ca ora asta e una neobisnuita pentru mine, care sufar de insomnie, dar cred ca oboseala din week-endul asta si-a spus cuvantul! Si cand ma gandesc ca asta e doar inceputul, ma apuca groaza!

Ai avut dreptate tu Aurelia cand mi-ai zis ca nunta asta o sa-mi scoata peri albi! Noroc ca am in casa stilist personal care ma vopseste! 😀 Hmmmmm, dar cum ramane oare cu perii albi pe care i-am scos eu celorlalti? 😀

3 comments on “Pregătiri de nuntă, de mână cu amantul

  1. Fii barbata ca mai e putin….!! As fi vrut sa nu am drepate nici un pic, dar asa sta treaba…. e legea firii si a horoscopului…in situatii ca astea se intampla multe, numai ca trebuie sa le lasi un pic mai lejer, ai rabdare si curaj. Mai e un picut. Nu te mai enerva ca stii bine ca nu se rezolva cu nervi. 🙂 Si dupa cum vezi iti faci rau numai tie. oricum, te admir, la cate ti s-au intamplat… eu eram cheala:)).
    Hai ca mai e putin! Hai tot inainte, vorba unei prietene!

    Apreciază

  2. Foarte dragut articolul tau 🙂 Imi imaginez ca esti stresata, dar cred ca nunta va iesi exact asa cum iti doresti. Mult noroc!

    Apreciază

  3. ufff…mai ai un pic si gaaataaaa….te relaxezi fiind o DOAMNA:D:D:D

    Apreciază

Lasă un răspuns

