8 comentarii

Mărgeaua „capitalistă”

Nu, n-am murit. Sunt chiar mai vie ca niciodata. Va asigur ca sunt alive and kicking, sisters! 🙂 Si am chiar si o scuza plauzibila pentru disparitia mea din online. Pardon, voiam sa zic motiv intemeiat, ca parca suna mai bine! 😀 Pe scurt, Margeaua a avut parte de un nou inceput, cam al treilea din viata ei, daca sta ea sa se gandeasca bine. A apucat-o pe un nou drum, alaturi de Al Ei Ca Bradul. Inca nu e oficial si legal, fiindca nu s-a mai tinut cununia civila pe 19 iunie, cum era programat, caci mutatul impreuna ne-a afectat serios bugetul. 😛 Asadar asta este vestea cea mare pe care vi-o dau voua, insiratorii mei de margele (de care mi-a fost ingrozitor de dor!!!): Margeluta valceana s-a transformat intr-una „capitalista”, e Margea de Bucuresti acum. Cat am fugit eu de orasul asta, ca sa nimeresc in final tot aici! Dar tot ce conteaza e ca acum suntem impreuna si fizic, nu doar cu gandul si inima, ca acum avem si noi „cuibusorul nostru de nebunii”. Inchiriat ce-i drept, insa avem drept bonus pretul avantajos!

Singura chestiune nerezolvata e cea a Internetului, caci domnul de la Rds cu care am vorbit, nu numai ca nu s-a grabit deloc sa ne solutioneze cererea, dar nici macar nu a binevoit sa mai raspunda la telefon! Halal profesionalism!

Si cum am mai spus ca sunt dependenta de Internet, saptamanile astea am fost cu adevarat in sevraj! Dar in momentul acesta o singura inghititura mica-mica de Internet m-a readus la viata! 😀 Trebuie sa precizez ca acum va relatez toate faptele de pe campul de lupta de la Dragasani, unde ma aflu momentan, caci nunta asta nu vrea deloc sa se organizeze singura! Oricat m-am umilit si milogit in fata ei, ea nu si nu, nu vrea si pace! Tre sa fac eu totul! Si-mi da numai batai de cap! Am avut parte de o groaza de complicatii, de schimbari de planuri si strategii, de vreo 3 crize de nervi, una de rinichi si doua de fiere! Dar nu ma dau batuta in niciun caz! Le scot eu la capat pe toate, chiar daca cununia civila si nunta in aceeasi zi imi dubleaza doza de stres! Va fi un 31 iulie plin din toate punctele de vedere!

8 comments on “Mărgeaua „capitalistă”

  1. Nice to see you back!:)

    Apreciază

  2. Mai, Margeaua, asadar Bucuresti. Deci nu scapi de mine….iesim la un ceai, cafea ce vrei tu…sa ma anunti cand ai vreme, daaaa?

    Presimt ca o sa rad mult cu tine:D:D:D:D

    Sa fiti fericiti!

    Apreciază

    • Cu prima ocazie cand voi fi libera, adica dupa ce scap de tot tambalaul asta cu nunta, sigur ne vedem la un ceai! 😉 sper numai sa nu ma ratacesc, ca ma omoara aglomeratia Bucurestiului!

      Apreciază

  3. Si eu care ma gandeam ca deja s-a rezolvat prima parte! :)Voiam multe poze…!!!:)
    Important este sa fiti sanatosi si sa va iubiti. Sper ca esti ok, valceanco! Mai fa si tu cate o pauza mica… cam nasol cu fierea asta a ta. Sanatate si bani iti doresc,inspiratie vad ca ai…:) Fa-ti treburile linistita. Prietenii de pe net inteleg. Hai Pa.

    Apreciază

    • Cand ma gandesc ca mai sunt doar 25 de zile, ma apuca groaza! putin timp si mult de facut in schimb! mi-era asa dor de blog si de voi! chiar v-am dus lipsa!

      Apreciază

  4. Abia astept sa ne distram la tine la nunta!!!!

    Apreciază

  5. […] scuipe cuvinte pe care Mărgeluţa nu le-ar rosti nici în ruptul capului! Se pare că abia acum, la un an şi ceva de la marea mutare în capitală, începe Mărgeaua să simtă cu adevărat Bucureştiul! În curând îi va putea schimba numele […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

