3 comentarii

Chisi şi Mane se ubeşc mult de tot

De aproape 2 ani, Mărgeaua are o iubire secretă. Da, aţi auzit bine (sau mă rog, citit, totuna e!). Şi azi simte o nevoie extraordinară să-şi declare sentimentele profunde pe care le nutreşte faţă de „amoraşul” ei, fiind foarte conştientă de efectele mărturisirii sale. Dar e timpul ca lumea să ştie cât de îndrăgostită e Mărgeaua de această persoană, alta decât Al Ei Ca Bradul.

Este relaţia perfectă: fiecare cu casa, familia şi bugetul său, căci ne respectăm independenţa şi spaţiul personal- „no strings attached”, că doar aşa e la modă acum! Şi pentru că e o iubire modernă şi suntem persoane cu agenda încărcată, ne vedem la mine sau la amoraş, când timpul ne permite o escapadă – mai răruţ, că-i mai drăguţ! Dar când asta se întâmplă, profităm la maxim de întâlnirea noastră: luăm masa împreună, ne jucăm, ne sărutăm cu foc şi adormim îmbrăţişaţi. Amoraşul meu e o persoană foarte dulce şi lipicioasă, şi mă trezesc pe nepusă masă că mă ia de gât, mă strânge tare în braţe şi-mi şopteşte un „te ubeşc” sincer. Şi Doamne, cum creşte inima în mine când mă alintă duios „Chisi”!!!

Azi ne-am anulat amândoi toate cele programate, ca să petrecem împreună ziua singuri, nederanjaţi de nimeni. Căci nu ne mai văzuserăm de multicel, şi era nevoie să ne stingem dorul! Şi a fost o fericire continuă, una dintre cele mai frumoase zile de pe Pământ! Da, cu siguranţă şi indubitabil, Chisi şi Mane se ubeşc mult mult de tot!

Acum că secretul a fost devoalat, iată şi niste fotografii cu Mane, amoraşul meu. Aşa-i că e frumos ca un top model?

My Name Is Mane

Mane, My Secret LoveIt's Mine!!!

P.S.: Numele real al amoraşului meu e Medeea, Mane fiind doar numele de scenă, pe care şi l-a ales ea singură! 😉

CITATUL ZILEI:

„Când ai un copil, e ca şi cum ai spune: m-am născut, am gustat din viaţă şi am constatat că este atât de bună încât merită să fie înumlţită!”

Milan Kundera

3 comments on “Chisi şi Mane se ubeşc mult de tot

  1. Da’ di ce n-ai trimis-o la expozitia mea de copii? Ha?

    Apreciază

  2. vaaaaaiiii ce dulceeeeeeee eeee!!!

    si Medeeeaaaaaaa adorrr…Medeeeaaa 🙂

    inebunesc dupa copiiiiiiiiii

    aba ast sa am unul 🙂

    Apreciază

  3. Frumos foc foc .. Ingerash de fetita !

    Apreciază

Lasă un răspuns

