2 comentarii

Gata!…sau No More Under Construction!

Tools for FoolsDaaa, in sfarsit pot spune, usurata si entuziasmata in acelasi timp, GATA! Doamne, ce cuvant melodios! Urechile-mi sunt incantate! Si eu nu ma mai satur sa-l rostesc! GATA! GATA! Gata cu praful, dezordinea si mizeria, domnia voastra a luat sfarsit! Gata cu zgomotul infernal, gata cu vopseaua pe haine, piele si par, gata cu stresul, nervii si oboseala, gata cu totul! Adio Lucrari de Renovare, am incheiat-o cu voi! In sfarsit! Va dau papucii si va scot frumos afara pe usa din dos! Si nu vreau sa va mai vad pentru o buuuuna perioada de timp- adica niciodata! Mi s-a luat de voi ca de poame acre! 😀

Maine in schimb, intra mandra pe usa din fata, ca o doamna cu clasa ce e, Curatenia Generala! Si pentru ca poposeste la mine toata ziua, o sa ne delectam impreuna ba c-un capacel de Mister Proper, ba c-o pulverizare de Pronto, ba c-o picatura de Axion! Plus o smotruiala sanatoasa si voila, casa-i frumoasa! 😀 😀 Vai de mine, acum fac rime, probabil mi se trage de la alergia la praf cu care m-am pricopsit! Dar nici macar ea nu-mi poate umbri bucuria! 😉

A, si mare eveniment mare maine: recuplam masina de spalat! Si cand ma gandesc ca saptamana trecuta, din disperare de cauza, a trebuit sa-mi spal la mana cateva haine! Nu mai facusem asta din timpul facultatii, uitasem cat de greu e! Declar masina de spalat automata cea mai buna inventie!!! 😀 😀 😀

Va saluta Directorul-adjunct de la firma de curatenie „Casa luna e cea mai buna”, Margeluta!! (Directorul General e mama! 😉 :P)

2 comments on “Gata!…sau No More Under Construction!

  1. Frumos. Parca faci si ceva reclama la produsele de curatat. Sa le ceri banii.. 😀 Foarte plastic si amuzant spus. Ma bucur ca ai terminat/ati terminat, sa va fie de bine si sa o stapaniti cu totii sanatosi. Sa va bucurati cel putin pe atat cat v-a disperat. Spor la curatenie. Asta ar trebui sa fie partea cea mai usoara, dar , pe mine de exemplu, atunci m-a luat plansul si am zis ca renunt sa mai fac curat si sa ma mai marit. Hehe! Ce vremuri nebune! Si nu aveam masina automata de spalat. Era o Albalux parca. dar era buna si aia. Mai la mana, mai la masina. Foarte frumos. Fotografia este foarte buna. Parca il vad pe fratele tau ce bine le manevreaza acum. daca nu stia asta dinainte. Imi pare asa de bine ca ai terminat de parca eu am muncit si am suferit acolo. un weekend placut. Bye!

    Apreciază

  2. […] -am simţit pe propria piele ce treabă murdară e renovarea casei, dar şi ce senzaţie plăcută te cuprinde când vezi rezultatul final […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

