6 comentarii

O lume minunată în care veţi găsi…numai copii…

„O lume minunata in care veti gasi…NUMAI COPII!
O lume cu mult soare si mii de jucarii…PENTRU COPII!”

Va mai amintiti melodia lui Mihai Constantinescu? Ce o mai cantam cand eram mica…Si ghici ce! Inca imi mai place si inca o mai cant si acum! 😉  Caci copilul din mine, naiv prin definitie, inca mai crede intr-o lume magica, utopica, in care copiii sunt priviti ca un dar divin, nu ca o povara sau o gura in plus de hranit; o lume in care la nastere, copiii nu sunt aruncati la ghena de gunoi sau in orfelinate, si nici lasati intr-o scara de bloc, la voia intamplarii de mame denaturate; o lume in care Printul, acum insurat cu Printesa si tata a 2 copii nu vine acasa pe trei carari, mirosind mai ceva ca o distilerie ambulanta si cu capsa pusa, dornic sa-si educe odraslele conform zicalelor tampite „Bataia e rupta din Rai!” si „Eu te-am facut, eu te omor!”; o lume in care copiii nu mor de foame, nici de frig si nici din neglijenta sau nepsarea medicilor; o lume in care parintii nu se tem sa-si imbratiseze si sa-si laude copiii ca „Vai, si-o iau in cap!”; o lume in care concubinul mamei nu abuzeaza de fetita ei de 6 ani; o lume in care o tanara familie isi poate permite sa aduca pe lume un copil; o lume in care se aud numai gangurit de bebelus si rasete vesele de copii fericiti!

Dar in lumea adevarata, a oamenilor mari, basmele nu au mereu un sfarsit fericit si de multe ori, Printul si Printesa nu „traiesc fericiti pana la adanci batraneti”! Caci asta e realitatea in care traim!

Da, Ziua Copilului de anul asta si reportajele de la tv(cine m-a pus sa ma uit la televizor?) m-au facut sa ma gandesc si la acei copii mai putin norocosi, care nu au parte de  o copilarie frumoasa…si mai ales normala! De multe ori ma intreb de ce trebuie sa sufere atat de mult niste biete suflete nevinovate??!!

Fie-mi cu iertare daca v-am intristat, nu asta mi-era intentia! Dar ca sa-mi spal pacatele, am adaugat o noua pagina cu citate, in cinstea Zilei Copilului: Citate despre copilarie pentru toti copiii, mici si mari, inclusiv pentru copilul din noi! 😉

CITATUL ZILEI:

“Copilăria. Singurul paradis pierdut.”

Valeriu Butulescu

6 comments on “O lume minunată în care veţi găsi…numai copii…

  1. Cam trist, da. Numai ca asa stau lucrurile, tu. Ce am putea noi sa facem pentru toti copii astia…? sa ne irosim si atat. Cu toate ca am o dorinta uriasa sa i ajut nu am puterea=banii sa pot sa o fac. Un gest mic, ca al meu nu misca muntii din loc. Si nici un milion. aici, de exemplu, se sponsorizeaza un copil din lumea a treia cu doar 25 de dolari pe luna. dar nu este de ajuns. Nu-i nici putin pentru ei.Problema, stiu ca suna aiurea, este ca suntem prea multi. Mult prea multi deja. Si fiecare caz vazut, fiecare situatie trista ma revolta, gandul ca sunt copii care sufera dincolo de orice suportabilitate ma infioara, ma innebuneste. Si sunt zeci de milioane.O fata pe ora moare in lume…Si cand te gandesti ca si eu imi doresc un omulet in casa, un viitor om, sper, nu stiu… cred ca e un sfarsit al acestei lumi fara un alt inceput. Mai pesimist de atat nu gasesti. Asta gandesc eu acum.Poate sunt aroganta. scuze.

    Apreciază

  2. Cat de trist dar adevarat!!!!

    Apreciază

  3. eu ador copiiii si nu suport cand suferaaaaaa:) e frumos articolul tau, dar si real din pacate…

    Apreciază

Lasă un răspuns

