8 comentarii

Under Construction – Reloaded

Şi uite cum şi-a neglijat Mărgeaua puiul ei de blog din cauza avântului muncitoresc care i-a desfigurat casa! Sub ţipete sfâşietoare şi-au dat duhul tavane, podele, ziduri şi tencuieli şi-au plâns cu lacrimi amare de colb vreo 2 uşi, să nu fie date afară din casă. Degeaba, căci tânguiala lor n-a servit la nimic! Şi Haosul a fost Rege, şi-n dreapta, Dezordinea i-a fost Regină. Şi nori lăptoşi de praf alb au domnit pretutindeni, şi grămezi de moloz încă aşteaptă să fie evacuate, şi munti de haine să fie spălate!

Şi uite aşa-i venea Mărgelei să se ia cu mâinile de păr şi să se dea cu capul de pereţi (ăia încă rămaşi în picioare) când dimineaţa se trezea în sunet „melodios” de burghiu şi toată ziua o-nsoţeau note muzicale din categoria buf! brrrrrr! bam-bam! toc-toc! şi mai găsiţi voi alte interjecţii asemănătoare! Ciocănelul şi scăriţa au fost in delir! Şi mai au de suportat încă o săptămână! Sper să nu se prelungească mai mult de atât petrecerea asta, căci altfel Mărgeaua va scrie postări de la Nr. 9!

8 comments on “Under Construction – Reloaded

  1. Asa este cand locuiesti la casa. Dar apoi, gandeste-te ce frumos o sa arate. Pana si casa o sa fie bucuroasa ca a scapat de balul asta. Spor la treaba si sa te bucuri de roadele muncii tale. Sau mai bine zis sa va bucurati. Ca am vazut ca mai ai putin si te casatoresti. Asta, cu renovarile, o sa se adauge la trairile dinainte si din timpul ceremoniei religioase. Muuuuuuuuulta rabdare si nervi de otel va doresc. Hai pa.Poc-poc!

    Apreciază

  2. Harnica Margeluta noastra…si rabdatoare…
    si mai e si ziua ei de copil astazi……
    La multi ani!!!!!!!!

    Apreciază

  3. bucura te ca ai casa, ca nu platesti chirie…eu as da orice sa am casa mea, macar 2 camere…

    mult spor:*

    Apreciază

    • As vrea eu sa ma pot bucura, dar nu pot, pentru ca nici eu nu am casa mea. Cea pe care o renovam, e casa parintilor mei, unde mai locuiesc pentru o saptamana doar! 😉

      Apreciază

  4. Uff..rabda Margeluto, rabda! Chinul tau sper sa nu se prelungeasca si sa se termine lucrarea la timp. Mai un facebook, mai un blog, si uite asa trece ziua si mai scapi un pic..

    Apreciază

Lasă un răspuns

