8 comentarii

Chestiune livrească

Am cam strans un cos intreg de lepse, asa ca incerc sa-mi fac timp sa le rezolv pe rand, una cate una, pe toate. Azi o leapsa cu parfum livresc primita de la Bia.

Câte cărţi ai citit până acum în 2010?

Doar 10 din pacate…Si vesnica scuza pentru numarul redus de carti citite: timpul! 😦

Câte cărţi de ficţiune şi câte de non-ficţiune?

Toate de fictiune.

Care e proporţia de scriitori bărbaţi vs. femei?

2 femei si logic, 8 barbati.

Care e cartea preferată citită până acum în 2010?

Clarobscur de Pavao Pavlicic.

Care e cartea care ţi-a plăcut cel mai puţin până acum în 2010?

Nu pot spune ca mi-a displacut vreuna. Fiecare are farmecul ei.

Ai început vreo carte şi n-ai putut să o termini?

Nu, pentru ca nu-mi place sa las neterminate treburile incepute.

Care e cea mai veche carte citită?

Ca si an de apariție, cred ca cea cu operele lui Poe, desi nu cred ca asta conteaza.

Dar cea mai nouă?

Promisiune mincinoasa (2004), desi nici aspectul asta nu conteaza.

Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?

Cel mai lung titlu- Aceasta dulce povara, tineretea. Cel mai scurt Rusoaica.

Cea mai lungă şi cea mai scurtă carte?

Cea mai lungă Asa s-a calit otelul şi cea mai scurtă Clarobscur.

Câte cărţi împrumutate şi /sau de la bibliotecă?

2 din biblioteca personala, 4 imprumutate de la nasa mea si restul de 4 de la biblioteca.

Câte cărţi citite sunt traduceri?

8.

Care e cel mai citit autor anul acesta?

Sunt 10 scriitori diferiti…

Ai recitit vreo carte?

Nu.

Care e personajul preferat din cărțile citite până acum în 2010?

C. Auguste Dupin al lui Poe.

Ce ţări ai vizitat prin cărţile citite?

Romania, SUA, Anglia, Franta, Rusia, Peru, Croatia.

Ce carte nu ai fi citit dacă nu ţi-ar fi fost recomandată?

In deriva si Promisiune mincinoasa.

Ce scriitori descoperiţi în 2010 ai vrea să citeşti mai mult?

Pavao Pavlicic si Cella Serghi.

E vreo carte a cărei lectură îţi pare rău că ai amânat-o?

Da, imi pare rau ca nu l-am citit mai devreme pe Poe.

Leapsa merge mai departe catre toti iubitorii de carte, care mai au timp si pentru citit. Offf, unde se scurge timpul care trece??? 😦

Citate din cartile citite de Margea aici, la pagina Citate dintr-o carte.

8 comments on “Chestiune livrească

  1. Frumoasă executare, trebuie să citesc și eu Aceasta dulce povara, tineretea, că am tot auzit de ea 🙂

    Apreciază

  2. Astept un post despre Zahir pe care l-am citit cu ani in urma:)

    Apreciază

  3. Am o noua leapsa pt tine pe blogul meu:D

    Apreciază

  4. Din pacate citesc mult mai putin decat obisnuiam in copilarie. Interesanta leapsa, poate ma bag 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

