15 comentarii

Awesome blogger cu leapşă la pachet

Am primit cu ceva timp în urmă o leapşă de la Ruxi pe care abia acum o onorez, cu scuzele de rigoare. Însă asta nu e tot. Căci leapşa asta nu vine singură, să se plictisească, ci aduce cu ea şi un premiu 😉 , pentru care-i mulţumesc mult mult de tot lui Ruxi.awesome-blogger Mândria mea de blogger începător e acum la cote astronomice! 😀 Să purcedem deci:

1. Când te-ai îndrăgostit ultima oară?

Hmmm…anul trecut şi din nou acum câteva zile…de aceeşi persoană! 😀 😉

2. Care sunt sporturile tale preferate şi pe care dintre ele le practici?

Navigatul…pe internet, practicat zilnic! 😉

3. Când ai spus ultima oară ”te iubesc” şi cui?

Azi, Alui Meu Ca Bradul. Logic! Şi mamei, tot azi! 🙂

4. Care este melodia pe care o cânţi sub duş?

Nu am obiceiul ăsta. La cântat mă refer.

5. Care este culoarea ta favorită?

Roşu… şi galbenul imi place.

6. Este vreun lucru pe care ai vrea să-l schimbi la tine? Dacă da, care?

Ar fi câteva lucruri pe care aş dori nu să le schimb, ci să le îmbunătăţesc.

7. Care este partea ta preferată a zilei? De ce?

Îmi place noaptea, mai ales când e lună plină. Şi nu, nu sunt vârcolac! Îmi place pentru că e foarte multă linişte. Şi-mi pot auzi şi eu în sfârşit, gândurile.

Şi pentru că e leapşă, atunci trebuie să plece şi ea, cu premiu cu tot către: Ana, Crissu, Bia, Monica şi Salmi, nişte bloggeriţe awesome! Nu mă credeţi pe cuvânt?  Verificaţi şi singuri! 😉

15 comments on “Awesome blogger cu leapşă la pachet

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Margeluta. Margeluta said: : http://wp.me/pCVeH-c4 […]

    Apreciază

  2. multumesc, l-am luat, dar il las pe maine…
    Somn usor! 😉

    Apreciază

  3. Margelutoooooo ma omori, pt ca eu sunt atat de nesimtita ca nici leapsa aia cu cosmeticele nu am facut-o 😦 scuza-maaa…

    MUltumesc :*:*:* promit ca asta voi face curand si imi voi plati si datoriile trecute 😉

    stiu eu ca esti intelegatoare… 😀 😀 😀 😀

    Apreciază

  4. Facem , facem. Mersi mult, e drăguță și destul de scurtuță așa că o fac cât de curând. Te anunț când e gata 🙂

    Apreciază

  5. Multumesc mult! O sa raspund cat mai curand la intrebari… Te-am pupat.:)

    Apreciază

  6. Acum sunt cam ocupata dar promit sa revin cu raspuns pentru leapsa very soon .Pup.

    Apreciază

  7. Gata am rezolvat-o :*
    Mersi 🙂

    Apreciază

  8. Credeam ca iti plac noptile in care nu esti singura …:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

