11 comentarii

Jongler de meserie

JongleurIntotdeauna m-a fascinat circul! Animale exotice, numere interesante de dresura, iluzionism, muzica si costume nemaivazute, clovni haiosi cu nas mare si rosu, acrobatii la trapez, jonglerii. Cu alte cuvinte, o lume magica! Si totusi, cel mai mult ma fascinau jonglerii! Cum reuseau ei sa invarta in aer, fara oprire mingile si tortele aprinse sau cercul in jurul trupului lor, uneori in timp ce-si tineau echilibrul pedaland pe o roata. Mi se pareau fantastici acesti mici napoleoni ai circului, care reuseau sa faca in acelasi timp, atatea lucruri dificile.

Ei bine, exact asa m-am simtit eu zilele astea! Cu toate ca nu am origini „circaresti”, caci nu m-am nascut dintr-un tata dresor de lei si o mama trapezista, si nici macar nu am mai fost sub cupola circului din vremea copilariei, daramite sa mai si lucrez acolo, am ajuns, ca o Margea careia ii place si vrea sa profite de tot ceea ce viata ii trimite-n cale, jongler de meserie fara sa vreau!

In ultimile zile, am invartit incontinuu in jurul mijocului, idei perfect rotunde si largi ca un cerc; am aruncat sus, in aer, ca sa le prind mai apoi, si sa le arunc din nou, planuri A si planuri B moi si inconsistente; am jonglat cu torte din hotarari aprinse si determinari inflacarate; am tinut pe cap atenta sa nu-l vars, un pahar plin cu vointa, dorinta, speranta si optimism.  Si toate astea in timp ce faceam echilibristica necontenita, calare pe o situatie la randul ei…fara de echilibru!

Ei bine, azi am lasat sa cada totul: si mingile, si cercurile, si cateva picaturi din pahar, am aruncat bicicleta cat colo, am stins tortele cu doua lacrimi de ciuda si neputinta. Asadar, te las acum pe tine sa hotarasti, TU, timp, soarta, destin, univers, viata, dumnezeu, extraterestri sau cine-ai fi! Munca mea se termina aici, acum stau in banca mea, cuminte si linistita! Eu acum astept… si accept orice rezultat! Caci in momentul asta oricum nu mai depinde de mine! Dar asa urasc cand imi arunci o oportunitate la momentul nepotrivit, ca apoi sa ma transformi pe rand, in jongler, pacient in sala de asteptare si-n final sa ma pocnesti in cap!

CITATUL ZILEI:

„Totul ii vine la timp celui ce stie sa astepte.”

Bertolt Brecht

11 comments on “Jongler de meserie

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Margeluta. Margeluta said: Jongler de meserie: http://wp.me/pCVeH-bb […]

    Apreciază

  2. Frumos spus , dar nu stiu de ce cred ca omul pur si simplu nu poate lasa ceva la voia intamplarii ..Cel putin eu asa sunt .. daca nu ma implic eu cumva, nu pot sa stau linistita .. Hmm..

    Apreciază

    • Pai asa sunt si eu, de unde rezulta stresul si framantarile…dar acum incerc si metoda asta cu lasatul la voia intamplarii…sa vedem ce iese…marti voi avea raspunsul si va spun atunci despre ce este vorba! 😉

      Apreciază

  3. Multumesc mult ca „esti cu ochii pe mine”, sper sa gasesti cel putin o data ceva interesant 🙂

    Apreciază

  4. Margeluto uite cum stii lectia, citatul este martor 😉

    nu te mai agita, ca toate o sa fie bine :*:*:*:*

    Apreciază

  5. O sa fie bine, ai sa vezi…

    Apreciază

    • Asa sper si eu..ca am facut pe jonglerul (si eu si Al Meu Ca Bradul) cu gandul la binele nostru 😉 Ma enerveaza cand apare o oportunitate exact in momentul in care nu poti profita de ea…de aici toate jonglarile, pentru a nu o lasa sa scape…

      Apreciază

  6. Draga mea, toate se rezolvă… relaxează-te, dormi câteva ore și apoi o să vezi viața mai roz. Te descurci minunat jonglând, asta facem toți mereu, doar că nu mereu băgăm de seamă… Hai, capul sus mărgică drăguță :*

    Distrează-te la mine cu o leapșă care te va deconecta de la jonglat idei și frământări, leapșa mea te va pune la învârtit pe degete niște cărți 🙂

    Apreciază

    • Adevarul este ca toti suntem niste adevarati jongleri in viata, incercand sa gasim starea de bine… Eu sunt fan declarat al lepselor! 😉 🙂 Ia sa vedem despre ce e vorba!

      Apreciază

Lasă un răspuns

