7 comentarii

Cosmeticale

Crissu m-a lepsuit, asadar ma prezint la datorie! Astazi vorbim despre cosmetice, asa ca intre fete! 😀

1. De câte ori îţi speli faţa pe zi?
De cate ori este nevoie, dar ma demachiez de 2 ori pe zi, obligatoriu… oricat de somn sau lene mi-ar fi, nu sar peste curatarea tenului!
2. Ce fel de ten ai?
Sensibil si pretentios, alergic uneori!
3. Cu ce îţi cureti faţa?
Demachiant si lotiune tonica
4.Ţi-l exfoliezi?
O data pe saptamana, asa cum m-a invatat mama, folosind malai: un mod natural si foarte sanatos, trust me! Suntem pe aceeasi lungime de unda Crissu! 🙂 Si tot o data pe saptamana aplic si o masca, in special dupa exfoliere!
5. Ce brand obişnuiesti să foloseşti?
De-a lungul timpului am incercat mai multe si inca nu m-am oprit la unul…acum incerc produsele cu apa termala(recomandarea doctorului!)
6. Ce cremă foloseşti?
Pentru ten sensibil
7. Ai pistrui?
Nu, slava Domnului! Desi unele femei arata chiar sexy cu pistrui!
8. Foloseşti crema pentru ochi?
Rareori
9. Ai fost sau esti predispusă la acnee?
Da, dar nu la pubertate, cum s-ar crede si ar fi fost normal, ci acum, la „batranete”. Dupa multe chinuri si efort sustinut(si o groaza de bani, vizite la diferiti doctori si multi nervi, as adauga eu!!!) am reusit sa scap de ea. Dar am ramas cu sechele: in fiecare dimineata, cand ma trezesc, ma uit in oglinda, sa ma conving ca nu m-am umplut de bube peste noapte! Oribil!
10. Ai avut nevoie vreodată să foloseşti Pro-Active?
Deocamdata NU… dar pe viitor….
11. Ce fond de ten foloseşti?
Nu folosesc, mi-a interzis doctorul.
12. Dar anticearcăn?
Nici…
13. Ce nuanta a pielii ai?
In copilarie eram cam tuciurie, de unde si porecle de genul „Cioara”(Cori stie!!! :D), „Ciocolata” sau „Caramida”(proful de fizica din generala :D). Acum m-am mai albit, poate si pentru ca nu prea stau deloc la soare. Plus ca sunt cam palida, iar cand ma imbolnavesc, arat ca un zombie…Atat de rau ma ingalbenesc…
14. Ce crezi despre genele false?
O sa le incerc in vara asta…Desi am gene destul de lungi si dese, imi trebuie pentru un machiaj gen anii ’40-’50…abia astept sa incerc… 🙂
15. Stii că trebuie să-ţi schimbi mascara o dată la 3 luni?
Da, din cauza microbilor care se strang pe periuta si iti pot dauna sanatatii ochilor. Informatia e totul! 😀
16. Ce brand de mascara folosesti?
L’Oreal si Maybelline, cele cu dublu capat.
17. Sephora sau Mac?
Nop, niciunul…
18. Ai un card Mac Pro?
Nop…
19. Ce instrumente pentru machiaj foloseşti?
Pensule, buretei, creioane de ochi/buze si betisoare cu vata in caz de urgenta, cand se strica ceva!
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Nu…
21. Dar pentru fata?
Nici…
22. Care este culoarea de fard preferată?
Mov-lila
23. Folosesti creion sau tus?
Creion
24. Cat de des îţi bagi creionul în ochi?
Deloc, nu am probleme de genul asta!
25. Ce crezi despre pigmenti?
Care pigmenti? Ai pielii, din farduri, naturali, minerali?
26. Foloseşti machiaj mineral?
Inca nu am incercat…
27. Care e rujul tău preferat?
Rosu
28. Dar lipgloss?
Nu folosesc decat foooaaarte rar!
29. Care e blush-ul tau preferat?
Am unele faine de la Pupa si Lancaster, dar nu am mai folosit de mult blush…
30. Îţi cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu!
31. Îţi plac magazinele cu produse cosmetice?
Foarte…miroase asa fain inauntru… 😀 Plus ca ma fac sa ma simt ca Alice in Tara Minunilor…
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nop…
33. Ai luat vreodată în considerare să faci cursuri de machiaj?
De foarte multe ori, ca ma pasioneaza subiectul asta!
34. Uneori eşti stângace când te machiezi?
Nu, am o mana buna! Dar mai am destule de invatat, de exemplu, cum sa-mi pun singura genele false! 😀
35. Numeste o “crimă” în ceea ce priveşte machiajul.
Machiajul strident al ochilor si buzelor in acelasi timp! Urasc femeile-paiata!
36. Îţi plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveşte machiajul ochilor cât şi buzelor?
Depinde de ocazie. Oricum, ideea e urmatoarea: daca am culori tari la ochi, am culori neutre pe buze! Si invers!
37. Care celebritate are întotdeauna un machiaj impecabil?
Am treburi mai importante de facut decat sa stau si sa analizez vedetele…nu ma dau in vant dupa monden si barfe!
38. Dacă ar trebui să ieşi din casă folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Probabil rujul…
39. Ieşi din casă fără să te machiezi?
Da, nu sunt o papusa Barbie proaspat scoasa din cutie!
40. Crezi că arăţi bine şi nemachiată?
Da, acceptabil zic eu… Inca nu mi s-a intamplat sa-l vad pe Al Meu Ca Bradul fugind ingrozit cand ma vede dimineata, nemachiata… 😀
41. Din punctul tău de vedere, care e cel mai bun brand în materie de cosmetice?
Mi s-a intamplat de multe ori sa raman dezamagita dupa folosirea unui produs „de marca”…eu tot pe chestiile naturale ma bazez… de multe ori, renumele si pretul ridicat nu garanteaza neaparat si eficacitatea produsului… plus ca suntem diferite: ce e bun pentru mine, la tine poate nu merge…asa ca depinde de la persoana la persoana… Iar eu am un ten foarte pretentios, asa ca trebuie sa fiu foarte atenta ce folosesc!
42. Ce crezi despre makeup?
Necesar in lumea in care traim, dar nu trebuie cazut in extreme…

Cine vrea, sa preia leapsa de fata, desi eu sunt curioasa cum ar raspunde Monica si Bianca! 😀

7 comments on “Cosmeticale

  1. :)Multumesc de preluarea lepsei:).pe buna dreptate avem cateva lucruri in comun:).. Ar trebui leapsa asta sa o preia cei de la companiile de cosmetice:D

    Apreciază

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Margeluta. Margeluta said: Cosmeticale: http://wp.me/pCVeH-9k […]

    Apreciază

  3. Ce sa fac 🙂 …asa am preluat-o si eu 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

