6 comentarii

Printre flori

Pentru cei care s-au saturat sa vada toate mantoapele de plastic autointitulate „artiste/cantarete” defiland in fata camerei de filmat cu fustite inexistente si silicoanele explodand din decolteuri mult prea adanci; pentru cei satuli pana peste cap sa le auda scotand sunete animalice de tot felul, numite sugestiv „cantat”; pentru cei ingretosati de texte „lirice” precum „Vino la mine, sa vin la tine, ia-ma, fa-ma..etc”; pentru ei, si nu numai, o fata talentata, cu o voce superba: Alexandrina Hristov.

„Am smuls codrii din pamant…Am baut livezi de poama…Am cazut de mii de ori…Doar gandind ca te-ai ascuns sub flori.”

Melodia asta si vremea ploioasa de afara…sinergie perfecta…

6 comments on “Printre flori

  1. merge cu vremea ploioasa 🙂 te-am lepsuit!

    Apreciază

  2. e trista…dar transmite;))

    Apreciază

  3. multumesc! am zambit. ma faci sa mi reamintesc cat de indragostita sunt si acum.Multumesc inca o data! un zambet pt tine 🙂

    Apreciază

    • Cu mare placere si multumesc pentru zambet Jami! Cand am ascultat melodia asta pentru prima data, imediat mi-a zburat gandul la Al Meu Ca Bradul, pe care nu l-am mai vazut de ceva vreme! Deh, daca serviciul il obliga sa fie mai tot timpul plecat!

      Apreciază

Lasă un răspuns

