6 comentarii

Fotografia săptămânii

Cred ca de pe acum deja stiti cu totii ca ador fotografia (sunt obsedata, ar fi mai corect zis! :D). Asa ca azi inaugurez o noua categorie a casutei mele virtuale: „Fotografia saptamanii”. Nu e un nume prea original (deloc chiar!), dar exprima exact ceea ce vreau sa fac: in fiecare saptamana, voi posta o fotografie care imi place mie in mod deosebit (subiectiv, monser! :P), prezentandu-va si sursa ei, normal!

Fotografia de astazi apartine lui Adrian Popescu, la care eu privesc ca la un zeu (asta ca sa va dati seama cat de mult ii admir eu munca si rezultatele!). Cu fotografia de mai sus a obtinut locul 7 la un concurs din 2008 al W.P.J.A. (Wedding Photojurnalist Association). Personal cred ca ar fi meritat un loc mult mai bun, dar eu sunt fooooarte subiectiva! Si nu mai incape indoiala ca daca as fi avut resursele financiare necesare, pe el mi l-as fi dorit ca fotograf la nunta mea!

Despre fotografia de azi ce sa zic? Cuvintele sunt de prisos…vorbeste de la sine…

6 comments on “Fotografia săptămânii

  1. este absolut sublima fotografia aceasta, atat de incarcata de viata, expresivitate si sentiment! abia astept sa urmaresc saptamana de saptamana fotografiile pe care le vei alege

    Apreciază

  2. Asta e momentul in care plang la nunti , cand vezi fata bunicilor… phiuu… nimik nu ma impresioneaza mai mult. Foarte frumoasa poza.

    Apreciază

  3. Minunată fotografie… mi-aș dori și eu un astfel de fotograf la nunta mea, unul care să facă fotografiile să-mi vorbească toată viața despre un moment atât de special.

    Evident buget nu o să am nici eu, dar mă bazez pe faptul că fiecare fotograf își dă silința 🙂

    Asta chiar e o rubrică deosebită, mulțumesc :*

    Apreciază

    • Ma bucur tare mult ca-ti place Bia! Eu consider ca fotografiile sunt singurul lucru palpabil cu care ramanem dupa nunta! Sper sa-si dea silinta la vara si fotograful meu! 😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

