4 comentarii

101 mici plăceri ale Mărgeluţei-Partea I

1. mirosul lui ratacit pe pielea meaLife Is Beautiful

2. TE IUBESC-ul de pe buzele si din ochii lui

3. inghetata de vanilie si capsune

4. cerceii de toate formele, marimile si culorile

5. pomii infloriti

6. mirosul cartilor vechi

7. macii si floarea-soarelui

8. costumele traditionale romanesti

9. mancarea gatita de mama

10. painea pe vatra a bunicii

11. gutuile si ciresele

12. caderea fulgilor de nea

13. caldura Craciunului in familie

14.  fotografia

15. o zi senina de primavara

16. calatoriile

17. rochiile

18. ustensilele de bucatarie de tot felul

19. fluturii si delfinii

20. moda anilor ’40-’50

21. joaca vesela cu catelul meu Michi si motanii

22. melodiile preferate

23. dansul pana la epuizare

24. fiecare sosire acasa a fratelui meu

25. fericirea si rasul mamei

4 comments on “101 mici plăceri ale Mărgeluţei-Partea I

  1. imi plac si mie…acestea….
    interesanta idee sa faci o lista cu ceea ce-ti place!

    Apreciază

  2. […] 22 mai 2010 101 mici plăceri ale Mărgeluţei-Partea a-II-a Posted by Mărgeluţa under Propriu şi personal Leave a Comment  Pentru ca viata e facuta din mici placeri ce merita savurate in fiecare zi! Partea I aici.                             […]

    Apreciază

  3. Nu se poate sa nu iti placa… micile lucruri… si cate din cele pe care le-ai insiruit tu imi lipsesc….Eu lucrez la o lista cu ce mai am de facut. Cam lunga….timp putin. Uff!

    Apreciază

Lasă un răspuns

