11 comentarii

Invitatie la… nunta!

Voiam sa ajung in week-endul asta la targul de nunti de la Craiova, dar am nimerit in schimb, la cel de la Ramnicu Valcea. De fapt, e impropriu spus „targ”, caci nu cred ca se poate numi astfel o adunatura de 10 standuri…dintre care doar unul cu rochii. Ce dezamagire!…Si eu care-mi pusesem in minte sa probez vreo cateva, in speranta ca voi mai taia si lucrul asta de pe lista mea cu pregatiri de nunta! Dar socoteala de acasa, nu se potriveste cu cea de la…targ! Am aflat de el din greseala, ca publicitate nu au stiut sa-si faca deloc, iar inauntru lume foarte putina, dar muzica la maxim, de simteai ca-ti bubuie urechile! Nici nu te puteai auzi om cu om, asa de tari erau sunetele prin care-si facea reclama un nenea DJ!

Am strans un teanc de pliante, am facut vreo trei-patru poze, am sacait cu intrebarile mele(mai ales despre preturi) vreo doua doamne de la niste firme cu decoratiuni…siii…siiiiiii…am dat avansul pentru invitatiile de nunta! Yupiiii! Strigat de fericire! Am gasit-o exact pe cea dupa care am scotocit tot internetul cateva luni! Si mai ieftina cu 2 lei decat pe site-urile unde o vazusem! Buzunarul a fost din nou in delir! 😛

Nici acum nu-mi vine sa cred ce repede m-am hotarat! Sa nu va imaginati cine stie ce scumpitura sau rara avis o fi invitatia asta! Nu, nici gand! Pur si simplu, de cand am vazut-o prima data, mi s-a pus pata pe ea! Si va dati seama cum mi-au stralucit ochii in momentul in care am dat de ea in catalogul celor de la targ! 😀 Tocmai de asta prezentele feminine care ma insoteau nici nu mi-au mai dat voie sa ma mai arunc un ochi pe alte cataloage! Am platit avansul si am plecat de acolo fericita si cu zambetul pe buze…pentru scurt timp insa! Caci pe cat de repede m-am hotarat, pe atat de repede mi s-au strecurat si dubiile in suflet! „Oare e destul de frumoasa?”, „Oare trebuia sa mai astept?”, „Oare am facut alegerea cea mai buna?” de parca toata viata mea ar fi depins de modelul invitatiei…Si acasa i-am innebunit pe toti intrebandu-i de mii de ori daca le place si li se pare frumoasa!? De ce naiba am nevoie de confirmarea altora? De aici concluzia finala: Creierul Meu de Mireasa In Devenire a suferit unele mici transformari… simte o nevoie bolnava de a se raporta la parerile celor din jur…si se tot gandeste, si se tot razgandeste…acum ii place un anumit lucru, acum nu-i mai place si nu-l mai vrea…acum vrea ceva, acum vrea altceva… cred ca este suprasolicitat sarmanul meu Creier, a facut un scurtcircuit pe undeva…caci inainte sa fie Creier de Mireasa In Devenire, nu facea atatea fite…acum isi da aere, se crede prea valoros si prea face mofturi…Trebuie pus la punct neaparat!

Mai ales ca acum am de dus o alta batalie:  alegerea textului pentru invitatii… Mi-a dat doamna de la firma respectiva o suta si ceva de modele(!!!!) si ma strofoc sa aleg unul… Doar unul singur!!! Dificila treaba! Mai ales cand Domnul Cenusiu(a se citi Creierul de Mireasa In Devenire) nu prea vrea sa coopereze…Hmmmmmm…..

P.S.: Invitatia aleasa nu este cea din fotografie!

11 comments on “Invitatie la… nunta!

  1. Miresuca, margeluca te invit (daca tot e vorba in poveste de atatea invitatii) la mine in taramul de poezie sa primesti o imbratisare cu adiere de ingeri; daca-ti place poate te prinzi si tu in hora de imbratisari…doar trebuie sa te pregatesti de nunta…

    Apreciază

  2. mi-e dor si mie de cumparaturi…si sa probez rochii. 😀

    zilele trecute a fost si mama la un targ din asta..

    Apreciază

  3. Mintea noastra de viitoare mirese o ia razna. La fel am patit si eu cand am ales invitatiile la targul din Brasov :))

    Apreciază

  4. Si pt mine alegerea invitatiei a fost o problema, deoarece gasisem cateva care imi placeau foarte mult si nu stiam la care sa ma opresc(le-am gasit intr/un catalog pe internet)! Iar dupa invitatii a mers prietena mea Alina, careia ii multumesc; de impartit s/a ocupat Iuli…Dar si cu ceva ajutor, nunta e un stres ffff mare, cel putin pt mine a fost!..Ce usurata am rasuflat dupa aceea…

    Apreciază

    • Offff, nici nu a inceput bine si deja vreau sa se fi terminat….ma straduiesc sa ma bucur de perioada asta, ca sunt constienta ca dupa o sa-mi para rau ca s-a dus, dar uneori e greu sa faci asta…mireasa sucita! 😀

      Apreciază

  5. Ruxi , si acum poti sa probezi rochii! :)) …
    Te prefaci ca nu esti casatorita si te duci sa probezi :))

    Apreciază

  6. […] a fost la cules de viorele si cocorai, o alta traditie de primavara in familia ei, si-a ales invitatiile de nunta, a semnat contractul cu decoratorul, a constientizat ca urmeaza sa se casatoreasca (ceea ce s-a […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

