6 comentarii

Raspunsuri pe ritm de Apocalyptica

O leapsa primita pe mail si care circula  de ceva vreme si pe Facebook. Suna cam asa:

„Folosind numele cantecelor unui singur artist (sau unei singure trupe) raspundeti la intrebarile de mai jos. Nu aveti voie sa repetati cantecele!”Apocalyptica

Pick Your Artist:      Apocalyptica
Are you a male or female?     Angel
Describe Yourself :      Dreamer
How do you feel?     En Vie
Describe where you currently live:       Somewhere Around Nothing
If you could go anywhere, where would you go?     Faraway
Your favorite form of transportation:     Beyond Time
Your best friend?   Grace
You and your best friend are:   One
What’s the weather like? I Don’t Care
Favorite time of day:    Oh Holy Night
If your life was a TV show what would it be called?   Life Burns
What is life to you?     Memories
Your relationship: Romance
Your fear:    Repressed
What is the best advice you have to give?  Fight Fire with Fire
Thought for the day:     Last Hope
How would you like to die?     Until It Sleeps
Your soul’s present condition:     Bittersweet
Your motto:    Peace

A iesit ceva interesant zic eu. Sunt curioasa cum va fi la Salmi, Anima, Simina, Jamilla si Manon! V-am dat de lucru fetelor! 😛

6 comments on “Raspunsuri pe ritm de Apocalyptica

  1. :-S margeluta, eu nu stiu jocurile astea, si sa ma scuzi, nu intru in ele, ca de cand am incercat sa ma las de fumat fara rezultat, am inteles ca tot ceea ce imi da dependenta trebuie evitat. 😉

    Apreciază

    • da, s-ar putea sa dea dependenta si lepsele, la fel ca bloggingul 😀 Adevarul este ca unele sunt interesante, altele amuzante, iar unele de-a dreptul penibile si enervante! Sunt curioasa ce muzica asculti! 😛 Poate ne povestesti candva intr-un post, bineinteles, in propriul tau stil pe care il ador!

      Apreciază

  2. Cateodata si linistea face minuni Manon…ne repara…

    Apreciază

  3. Margeluta, am fost f ocupata cu examene, am revenit la o veche pasiune: predarea limbii engleze si tocmai m-am angajat sa predau cateva ore pe saptamana la Helen Doron Early English–un centru de limba engleza pentru copii mici (2-10 ani), deci am uitat si sa mai respir zilele astea..iar maine dimineata plec la Brasov pt week-end..dar imediat ce ma voi aseza sa ascult muzica, o sa ma joc leapsa..kiss..si poate ne faci bucuria sa pozezi invitatiile de nunta alese sa le vedem si noi, ce zici? 🙂

    Apreciază

    • Felicitari pentru initiativa Anima! Si multa bafta in continuare! Si mie imi place engleza!
      Iar cand voi avea in mana invitatiile, cu siguranta le voi fotografia si o sa ma laud tuturor cu ele! 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

