Lasă un comentariu

Orphan

OrphanAseara, eu si mama ne-am pus pe farfurie o portie de macaroane cu branza si ne-am bagat sub plapuma, in fata calculatorului, sa ne delectam, pe langa papilele gustative, si pupilele. Filmul ales: „Orphan”. Inainte de toate, tin sa precizez ca in vecii vecilor nu mai citesc recenzii despre un film inainte de a-l vedea. Oi fi eu mai curioasa din fire, dar promit ca incerc sa ma las de obiceiul asta prost. Nu de alta, dar stiind finalul filmului, parca nu mi s-a mai parut asa interesant. Nu e nici filmul o mare capodopera, dar eu mi-am stricat placerea de a-l vedea, documentandu-ma inainte despre el. Vedeti, de asta atunci cand va povestesc despre un film vazut de mine, nu va dezvalui subiectul si nici finalul! In niciun caz finalul! Va las voua placerea de a-l descoperi!

In cazul asta nu stiu ce as mai putea adauga despre film. Decat ca povestea cu familia care adopta un copil dintr-un orfelinat si apoi ajunge in final sa regrete fapta, am mai intanit-o in foarte multe filme. Bila neagra la capitolul originalitate. Mi-a placut in schimb, cum si-a jucat rolul actrita de numai 12 ani, Isabelle Fuhrman. Cu ce usurinta a trecut de la dulceata si inocenta unui copil, la rautate si diabolism! A fost foarte convingatoare! Interesant este totusi si finalul, caci privitorul este impins sa creada ca-i vorba de posedari demonice, forte oculte si malefice! Dar se insala teribil, caci raspunsul este unul foarte simplu si…normal, fiind indus in eroare intentionat!

Morala filmului: Ai grija pe cine aduci in propria-ti casa!

Lasă un răspuns

