8 comentarii

Cioară, dă-mi dinţii înapoi!

Înainte de Zâna Măseluţă de peste ocean, era Cioara cea care colecta primii dinţi căzuţi ai puilor de români. Cel puţin în zona mea, ăsta era obiceiul… De câte ori se întâmpla evenimentul cu pricina, îmi adunam toate puterile şi aruncam dintele peste casă (noroc ca stăteam la bunici, la bloc nu ştiu cum aş fi făcut), în timp ce ziceam de 3 ori: „Cioară, cioară, ia un dinte de os şi dă-mi unul de oţel!”. Şi numai gândul la noile mele podoabe bucale mă făcea fericită, căci eu chiar îmi imaginam că cioara îmi va înlocui dinţii de lapte cu unii de sfărâmă piatra! Doar mă asigurase bunica de asta!

Acum, nu ştiu de ce tocmai înaripata asta trebuie să ducă la îndeplinire o astfel de sarcină… Poate pentru că e obsedată de lucurile mici şi lucioase? De ce nu un porumbel alb sau o vrăbiuţă zglobie? Probabil că toate celelalte păsări erau deja ocupate cu joburi mai interesante, iar singura şomeră era Cioara şi astfel i s-a aruncat beleaua asta pe cap, fără s-o ceară! Altfel nu-mi imaginez de ce e aşa urâcioasă!

Nici când eram micuţă, croncănitoarea asta de abanos nu-mi inspira prea multă încredere. Dar acum, pot spune cu mâna pe inimă că Cioara-Dinţişor s-a dovedit a fi demnă de faima pe care o are: este doar o hoaţă şi o escroacă! I-am dat dinţii mei buni (fără contract, ce-i drept) şi-n schimb am primit… dinţi de plastic chinezesc! Ce oţel, domn’e? Ce sfarmă-pietre? M-a înşelat! Măcar Zâna Măseluţă îţi cumpără dinţişorul cu un bănuţ de aur! Înaripata în schimb, nu şi-a onorat partea ei de înţelegere şi mi-a furat bunurile mele de preţ, dându-mi la schimb nişte rebuturi pe care oricât le perii şi îngrijesc, tot dau ortu’ popii! Inutil să spun deci că nici până în ziua de azi nu mi-am primit dinţii de otel promişi!

Aşa că Cioaro, dă-mi dinţii mei înapoi, cei de dinainte! Că erau de o mie de ori mai buni ca ăştia de mi i-ai dat la schimb! Nici pe cei de oţel nu-i mai vreau acum, ci doar pe cei de dinainte! Prin prezenta postare, ţin să te anunţ că voiesc a-mi recupera paguba suferită şi te dau în judecată! Pentru furt, înşelăciune şi… mai găsesc eu câteva capete de acuzare, fii fără grijă! Dă-mi dinţii mei buni înapoi, escroaco! Vreau despăgubiri! A, şi dobândă, logic!

CITATUL ZILEI:

„Cioara e tot cioară, ia pruna şi zboară.”

Proverb romanesc

8 comments on “Cioară, dă-mi dinţii înapoi!

  1. foarte interesant….pacat ca e cioara….
    cea care lua dintii la voi….
    si eu aruncam dintisorii peste casa…..cand eram micutza……nu mai stiu cui ceram dinti inapoi dar ziceam, ca ii dau dintisorii mei de lapte si ca vreau inapoi de otel…:P
    acuma observ ca era doar o pacaleala….
    caci am avut si eu destule probleme cu ei…si chiar daca am reusit sa ii fac pe toti..rezistenta nu este prea mare:)):)):)) deja se defecteaza….te ajut sa dau cioara in judecata si sa cerem despagubiri;)

    Apreciază

  2. ff interesant…ai dreptate…stiu ca eram si eu mintit in privinta asta….adik hai sa nu spunem mintit…era o parte a copilariei…altfel cum mai era frumoasa daca stiam ce necazuri o sa aveam in privinta asta …eu de cate ori ma duk la dentist….doctorul la mine: „ai o dantura de fier..” dantura de fier dar, ce-i drept cam ruginita,cred ca a uitat sa mentioneze…dar asta e…mergem inainte si pe viitor sa dam cioara in judecata … :))

    Apreciază

  3. interesant fel de a privi schimbatul dintilor…..si pe la mine tot despre cioara era vorba….da imi place mai mult de Zana Maseluta…..

    Apreciază

    • Adevarul este ca Zana Maseluta e mai de basm si suna mai bine…si mai esti si rasplatit pentru dintele schimbat! Numai sa nu fie o zana ca cea din Darkness Fall…

      Apreciază

  4. […] a constientizat ca urmeaza sa se casatoreasca (ceea ce s-a intamplat abia in momentul asta), avut si probleme cu dantura, de ziua ei ajungand la urgenta la stomatolog, cu ditamai falca umflata si ramanand pe parcurs fara […]

    Apreciază

  5. […] Molarilor Maxilari de Stânga! Aceasta e cu atât mai dureroasă cu cât survine imediat după dispariţia unei alte surioare, Măseaua Devastată Primă, din Clanul Molarilor Mandibulari de Dreapta, în fatidica zi de 12 ale lunii trecute. Zi de tristă […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

