2 comentarii

Cerne-i Doamne!

Inca ma mai intreb de ce mi-e asa greu sa accept ca oamenii se schimba, ca nu mai sunt cum erau inainte, ca nu mai conteaza ca ati mancat din aceeasi farfurie sau ca ati facut schimb de haine, ganduri si  lacrimi, ca nu mai conteaza ATUNCI, ci ACUM! Nu mai conteaza ce a fost, conteaza doar ce este! Caci Timpul trece si-si lasa amprenta asupra tuturor, numai mintea mea se incapataneaza sa vada ceva ce nu mai este, se obstineaza sa creada in continuare in ceva ce nu mai exista…sau poate de fapt nu a existat niciodata -in alt loc decat in mintea mea……S-a dus…s-a rupt…s-a volatilizat ca o himera in neant…Si inca ma mai intreb de ce mi-e asa greu sa accept asta? De ce ochii mei nu vor sa vada ceea ce inima simte cu mult inainte?…Pentru ca sunt o idealista/naiva si inca mai cred in adevarata legatura dintre doua suflete numita prietenie…

CITATUL ZILEI:

„Impartasirea bucuriilor, nu a suferintelor, creeaza prietenul.”

Friedrich Nietzsche

2 comments on “Cerne-i Doamne!

  1. Prietenul se creeaza si la bucurii si la suferinte zic eu dupa parerea mea…dar intotdeauna poate fi inselatoare…..Cum scriai mai sus ca incercam sa vedem ce a fost si sa ne incapatinam sa tinem acea legatura…schimbarea tot va aparea , chiar si fara sa ne dam seama….o prietenie adevarata este bazata pe suflet , iar asta nu se schimba in timp…..

    Apreciază

    • Oamenii se schimba..prioritatile noastre in viata se schimba…asa ca e inevitabil ca unii vor ramane pe dinafara…trebuie doar sa invat sa accept lucrul asta…usor de zis, greu de facut!

      Apreciază

Lasă un răspuns

