Lasă un comentariu

Law abiding citizen

Law abiding citizenDaca tot am fost privata de internet pret de doua saptamani, a trebuit sa fac totusi ceva, asa ca am citit din Poe si m-am uitat la filme. Acum vreau sa va vorbesc despre unul din filmele vazute si anume „Law abiding citizen”, tradus la noi „Motivat sa ucida”.

Un film despre durerea de a asista neputincios la uciderea propriei familii, despre justitie si (ne)aplicarea legii, despre geniu si nebunia geniului, despre dorinta apriga de razbunare si organizarea acesteia in cel mai mic detaliu, un film care te pune pe ganduri si te indeamna sa te intrebi pana unde ai merge pentru a-ti face dreptate.

Mi-a placut filmul, cu inceputul in forta, cu o actiune buna, tensionanta, care te tine incordat. Toate astea au fost presarate din plin cu sange, violenta si multe explozii-americanismele specifice, fara de care insa filmul nu cred ca ar fi avut acelasi impact. Finalul insa mi s-a parut putin cam tras de par, nu prea l-am agreat, desi nu stiu ce alta soarta ar fi fost mai potrivita personajului principal. Mi-a placut mult si prestatia actorilor-Jamie Foxx (in rolul procurorului Nick Rice) si Gerard Butler( in rolul inventatorului de geniu Clyde Shelton) au creat niste personaje foarte convingatoare. Am simpatizat cu Clyde pana la un punct-acela in care incepe sa omoare persoane care nu aveau totusi legatura cu cazul sau. Nu cred ca uciderea in masa rezolva ceva.

Filmul mi-a placut si-l recomand. Am ramas totusi cu intrebarea: dorinta de a-ti face dreptate coincide intotdeauna cu aceea de razbunare?

Lasă un răspuns

