6 comentarii

I’m baaack!!!

Dap…Am revenit dupa o absenta de 2 saptamani, timp in care m-am perpelit ca puiul pe gratar pentru ca nu am avut internet…Si sa ma fi vazut cum topaiam de bucurie azi, cand am remarcat in sfarsit patru liniute verzi pe modem! Imi iesea bucuria prin toti porii! In plus, acum consider ca sunt mai bogata cu mintea pentru ca am realizat un lucru maaaare: sunt dependenta de internet! Da, recunosc si-mi accept boala(am auzit ca-i boala grea! Ar trebui sa ma tem?)…Si eu care ma laudam si trambitam in stanga si-n dreapta ca sunt o persoana fara vicii…!!!Nu fumez, nu beau cafea, iar alcool decat ocazional si-atunci in cantitati infime- sunt ca soarecele care se imbata dintr-un bob de strugure! Dar acum am si eu un viciu: mi-a patruns virusul asta al internetului  in sange si greu mai scap de el! Dar stiti cum se zice: primul pas spre vindecare e sa recunosti ca ai o problema! 🙂

Acum, mai in gluma, mai in serios, dau raportul! In astea 2 saptamani, am sarbatorit doua zile de nastere- a fratelui meu si Alui Meu Ca Bradul-si ne pregatim pentru a treia(a subsemnatei). Si ce posturi frumoase pregatisem! Asta e, raman la pastrare pana la anul!; Toata starea mea de euforie si norisorii roz pe care pluteam in ianuarie au disparut ca prin minune la aparitia unor probleme spinoase, pe care sper sa le rezolvam cat mai repede, ca sa-mi regasesc linistea sufleteasca!; Am facut iar o vizita endocrinologului si de data asta, analizele mele sunt perfecte- mare motiv de bucurie pentru mine, credeti-ma!; Iar am petrecut Dragobetele singura, el fiind plecat cu munca, dar cadoul il asteapta linistit acasa; Pregatirile de nunta au avansat un pic, intrucat am platit sampania si lichiorul pentru doamne si urmeaza week-endul acesta, sa-si ocupe locul special pregatit in beciul casei parintilor mei; Am ales biserica pentru cununia religioasa, iar preot va fi chiar profesorul meu de religie din generala; Am hotarat in sfarsit, dupa lungi deliberari, unde facem cununia civila si mi-am luat o piatra de pe inima;  Pe langa toate astea, se intrevede o vizita la stomatolog, caci ma sacaie rau o masea! Deja mi s-a facut parul maciuca in cap numai cand ma gandesc la asta!

Si cam astea sunt noutatile…It’s so gooood to be back! Nu-mi mai incap in piele de bucurie! 😀

6 comments on “I’m baaack!!!

  1. welcome back Margeluta! ce frumoasa viata ai – sa te pregatesti de nunta..ahh, ma faci sa visez:)

    Apreciază

    • Multumesc Anima! Pregatirile de nunta ma obosesc teribil, dar imi spun in fiecare zi ca trebuie sa ma bucur de perioada asta cat mai mult, pentru ca trece repede si nu o voi mai intalni!

      Apreciază

  2. Bine ai revenit, Perluta- Margeluta!
    Traieste clipa primaverii iubirii cu toata fiinta ta indragostita!

    Apreciază

  3. o sa ma uit si eu la film. interesanta ideea cu siraguri de ganduri! imi plac mult margelutele, alea colorate .

    Apreciază

Lasă un răspuns

