Lasă un comentariu

Băutura, bat-o vina!

Bautura asta ne-a dat mari dureri de cap! Nu, nu pentru ca am fi scurs sticlele pana la ultima picatura, ci altu-i motivul: unul cu vreo 120 de invitati insetati! Da, ati ghicit, este vorba de nunta!

De ceva timp, ne tot roade intrebarea asta: „Ce fel de bautura si in ce cantitate sa luam pentru marele eveniment?”. Am stat noi doi, a se citi Al Meu Ca Bradul si subsemnata, si ne-am gandit, si ne-am razgandit, si-am calculat, si-am socotit…si tot nu ne-am hotarat! Si de cate ori se aduce subiectul asta in discutie, al meu viitor sot, intr-o maniera foarte eleganta, da ochii peste cap si scoate flacari pe nas, satul de aceeasi vesnica discutie, care nu duce la niciun rezultat, poate decat la si mai multa incetosare a mintii noastre de mire si mireasa in devenire.

Greu, tare greu domne sa ne decidem! O mare piedica e faptul ca nu stim cate persoane vor fi in total la nunta. Invitatii avem de imprastiat in stanga si-n dreapta cam o suta, dar cati le vor onora oare? Si-n plus, Buzunarul este stapanul nostru si cuvantul lui e litera de lege pentru noi! De, in an crizat ne-am gasit si noi sa facem mare balamuc?

Intr-un final fericit, zic eu, acum cateva zile am ajuns la o mare performanta: ne-am hotarat ce fel de sampanie sa luam, si cel mai important, cata! A mai dat si norocul peste noi, pentru ca o luam la un pret foarte bun, mai ieftin ca-n magazin! De domne, combinatiile! Nu-i romanul expert in asa ceva? Sa mai precizez ca Buzunarul e in delir? N-are rost, se subintelege!

Alt noroc pe capul nostru: partea cu vinul e rezolvata chiar dinaintea fixarii datei nuntii, intrucat s-au asigurat de asta parintii mei! E rodul muncii lor si au grija de el ca de ochii din cap, sa le dea mesenilor calitate si sanatate la pachet! Si la pahar! N-ai sa vezi zahar si chimicale in vinul lor! Asta ca sa vedeti cat de mandri sunt de licoarea bahica ce doarme linistita in butoi! Apoi, daca si-n zona mea m-as plange de lipsa vinului, s-ar intoarce lumea cu susul in jos! Doar se stie ca vinul de Dragasani era preferatul lui Caragiale!

Si norocul numarul 3(ca sa vedeti ca suntem plini de noroace!): pe langa vin, vom mai avea si visinata, tot home made, logic! Daca ati stii ce visinata face tata!…Sa tot bei, pana cazi lat sub masa! Mi-aduc aminte ca, mica fiind, am mancat o mare parte din visinele ramase dupa terminarea visinatei si daca nu ma gasea mama la timp, probabil intram in coma alcoolica! Inutil sa mai spun ca si acum imi plac si sunt prima care se infinge in ele! 😀

A mai ramas sa stabilim cele legate de bauturile rafinate! Probabil ne vom opri la coniac pentru barbati si lichior pentru femei. Am zis probabil, pentru ca iar o sa urmeze vesnicele discutii lungi si repetate zilnic. Si iar o sa ne stoarcem creierii de mire si mireasa in devenire, si-o sa ne gandim, si-o sa ne razgandim, si-o sa calculam si-o sa socotim…

Despre racoritoare, intr-o intalnire viitoare!

Lasă un răspuns

