2 comentarii

F şi J

Ati observat cum pe tastele F si J se gasesc niste liniute orizontale, iesite in relief, exact sub litere? Ei bine, eu nu le-am vazut…pana azi! Sau mai bine zis, le-am vazut, dar nu le-am dat nicio importanta! Si cum nicio zi in care ai invatat ceva nu este pierduta, atunci pot spune ca ziua mea de 6 februarie e chiar salvata, si asta pentru ca am aflat ce e cu tastele buclucase! Multam Nenea Yahoo Insider ca m-ai scos din ignoranta!  🙂

Se pare ca persoanele care tasteaza fara sa se zgaiasca intruna la tastatura, cum face subsemnata, se folosesc de micile ridicaturi pentru a-si determina pozitia degetelor pe tastatura, punand aratatorul mainii stangi pe tasta F si cel al mainii drepte pe tasta J inainte de a dactilografia.

Hm….mai e pana ajung eu la performanta asta… 🙂

CITATUL ZILEI:

„Învăţat e omul care nu termină niciodată de învăţat.”

Lucian Blaga

2 comments on “F şi J

  1. Multumesc pentru zambaret, te-am adaugat la lista mea de bloguri si zambareti.

    Frumos si filmul pe care-l prezinti.

    O seara frumoasa

    Apreciază

Lasă un răspuns

