3 comentarii

Avatar

Ce am inteles eu din film:

Americanii sunt ză best…always. Sunt singurii care au ajuns pe Pandora si care au dreptul sa o exploateze dupa bunul plac, secatuind-o de resurse. Nu rusii, nu chinezii, nu japonezii, doar americanii…logic, of course!

Pana si extraterestrii cu forma umanoida(logic!) de pe Pandora, numiti Na’Vi, vorbesc…engleza..logic! Desi la inceputul filmului, se spune ca lunganii aia albastri, ce seamana cu niste indieni, greu pot fi omorati pentru ca au oasele intarite cu fibra naturala de carbon, in timpul razboiului, acestia mor pe capete doborati de un singur glont!

Trebuia sa fie in film si unul mare si tare, dur si rau-dar DUR va zic: un respectiv colonel, cu virusul armatei in sange, hotarat sa calce pe cadavre pentru a-si duce la indeplinire misiunea. Si asta e un adevarat Badass american, plin de muschi din cap pana-n picioare, care poate sa-si tina respiratia minute in sir fara probleme, care scapa din explozii doar cu o zgarietura minora si o singura picatura de sange prelinsa pe obraz. How touching! A, si asta moare ultimul, dupa o lupta apriga! Din nou, logic!

Desi povestea filmului mi s-a parut cam banala, trebuie sa recunosc ca imaginea e fantastica! Asta e de fapt si plusul Avatarului! Felul in care se misca personajele, gesturile si mimica fetei sunt incredibil de reale! M-au lasat cu gura cascata! Par asa de adevarate! Se vede ca s-a muncit foarte mult la acest aspect! E de fapt si singurul pentru care se merita sa vezi filmul! Jos palaria! Mie mi-au placut la nebunie plantele fosforescente!

Iar interpretul lui Jake Sully, actorul Sam Worthington e sexos rau! 🙂 Desi fetelor, il putem admira doar pe parcursul unui sfert din film, film care dureaza mai bine de 2 ore!

A, si sa nu uit! Mi-a mai placut muzica tribala care s-a auzit pe alocuri in film, precum si ideea comuniunii totale cu natura! Copacii vocilor ar fi perfecti in momentele in care vrei sa-ti amintesti de persoanele dragi care nu mai sunt printre noi!

Asadar, criticul de film(de 2 lei) ce zace in mine considera ca Avatar are de toate: dragoste, actiune, drama, comedie, explozii multe, si mai ales, imagini fantastice! Deci mergeti sa-l vedeti!Macar pentru imagini!

Apropos, cum faceau dragoste Na’Vi? Asta nu au aratat in film si chiar ma roade curiozitatea!  Na acum…!:)

Si nu, nu am ganduri sinucigase dupa ce am vazut Avatar!

3 comments on “Avatar

  1. E bn ca asa aflu si eu cum e filmul Avatar, ca tot nu l-am vazut! 😀

    Apreciază

  2. Asta cu „primul venit, primul servit” practică americanii „in real life” de sute de ani :). De ce nu s-ar întâmpla şi în viitor?! Puţin greu de crezut mi se pare şi mie că populaţia nativă a Pandorei a învăţat engleză în doar cinci ani sau ceva de genul… la fel şi americanii cu limba aceea complicată. Despre imagine nu am nimic de comentat. Este, într-adevăr, impecabilă!

    Cât despre sex, cred că foloseau acele cozi pe care şi le îmbârligau cu ale animalelor, cu plantele, între ei etc…. Dar oare să ne ducem cu gândul până la zoofilie „mascată” sau să fie, de fapt, doar o legătură emoţională şi nu sexuală???

    Apreciază

Lasă un răspuns

