2 comentarii

La mulţi ani, Mami meu iubit!

Pentru cea care continuă să mă sfătuiască, deşi nu o ascult mereu; pentru cea care îmi iartă toate greşelile şi continuă să mă primească în braţele sale când o dau în bară; pentru cea care îmi pune la dispoziţie un umăr pe care să plâng ori de câte ori mi-e sufletul greu; pentru cea care uită de ea pentru a-mi da mie; pentru cea care mă iubeşte necondiţionat şi mi-e întotdeauna aproape; pentru cea care-mi suportă zi de zi firea complicată şi aberaţiile pe care le rostesc necontenit; pentru cea mai bună mamă din lume, LA MULŢI ANI! Îmi doresc să fiu măcar un sfert din mama care eşti tu! Te iubesc!❤

CITATUL ZILEI:

„Mama este banca la care ne depunem toate rănile şi toate grijile.”

Thomas De Witt Talmage

2 comments on “La mulţi ani, Mami meu iubit!

  1. mama,oricum ar fi ea, e mama, ca ne-a dat viata sau ne-a crescut 😡

    Apreciază

Lasă un răspuns

