Lasă un comentariu

Sherlock Holmes

Aseara am vazut si eu in sfarsit Sherlock Holmes, nu de pe scaunul cinematografului, ci din patul de acasa, de sub plapuma! Asadar, fara floricele si Cola, ci doar cu un compot de visine!

Mi-a placut filmul! Am adorat scenele slow motion, efectele speciale, povestea filmului, muzica mi s-a parut grozava, iar  schimbul de replici dintre Sherlock si Watson a fost delicios! (la fel si compotul meu! :P) Intre actorii Robert Downey Junior, in rolul faimosului detectiv si Jude Law, in rolul doctorului Watson, aici cu o mustacioara simpatica, chiar a fost acea chimie care face ca personajele sa para credibile! Au facut un cuplu perfect!

Cei care au citit cartea, sa nu se astepte sa regaseasca pe pelicula acelasi  Holmes, caci vor fi dezamagiti! Nu cred ca filmul se vrea o ecranizare a cartii!  Personajul din filmul de fata e unul de sine statator, diferit de oricare alt Sherlock Holmes din alte filme de pana acum si mult schimbat fata de cel din scrierile lui Conan Doyle: e mai dezordonat, mult mai bataus, gen „Action Man ” sau „James Bond”, intr-un cuvant, mai „americanizat”! A, si sa nu uitam…indragostit! Ceea ce personajul cartii nu ar fi permis niciodata, de teama pierderii spiritului sau foarte analitic!

Oricum, pentru mine a fost o adevarata placere si relaxare sa vad filmul! Pot spune ca au fost 2 ore bine petrecute!

Lasă un răspuns

