Lasă un comentariu

Azi am prizat….Optimism!

Speram ca acest lucru sa se intample cat mai tarziu, nu chiar din prima luna a anului, mai ales ca recipientele cu praful magic sunt in numar limitat si pana la finele lui 2010 mai e cale luuunga! Da, recunosc, astazi a trebuit sa recurg la una din dozele de Optimism!

Am simtit cum ma cuprinde Disperarea, cum mi se strecoara pe sub piele, imi inunda venele si mi se imprastie nestingherita in tot corpul, intocmai ca o otrava amara! Mama ei, Neputinta o ajuta sa-si croiasca drum spre inima mea macelarind tot in calea lor: voiosie, ganduri bune, dorinte si rugaminti arzatoare! Degeaba! Nimic nu a ajutat si nimic nu a scapat furiei lor! Caci sentimentul de Neputinta izvoraste din Disperare, amandoua merg mana in mana, iar una langa alta sunt extraordinar de puternice!

Simteam cum ma doare tot corpul, cum mi se strange inima si aerul nu poate sa patrunda in plamani! Le auzeam pe cele doua razand cu ura, spunandu-mi sa capitulez, ca sunt mai puternice ca mine si ma vor birui! Atunci s-a produs un declic: mi-am adus aminte de dozele mele de Optimism! Am deschis grabita geamantanul, am scotocit peste tot inauntru, dar nu erau de gasit! Intr-o clipa, l-am intors si l-am varsat pe podea! Atunci am auzit sunetul metalic produs de recipiente la atingerea podelei! Am insfacat unul, i-am smuls cu putere capacul si am tras adanc pe nas praful magic!  Ce senzatie placuta de eliberare! Ce senzatie de bine! Ce usurare!….Caci astea sunt efectele Optimismului!

CITATUL ZILEI:

„Optimismul este credinţa care duce la îndeplinire. Nimic nu poate fi realizat fără speranţă şi încredere.”

Helen Keller


Lasă un răspuns

