2 comentarii

Rezoluţii 2010

In noul an incerc:

-sa citesc mai mult

-sa ajung in Targu-Jiu pentru a vedea operele lui Brancusi

-sa nu mai ratez  Cocosul de Horezu

-sa vad si restul de manastiri din Valcea la care nu am fost

-sa petrec 1 Mai la mare si 1 Decembrie la Alba-Iulia

-sa slabesc cateva kilograme

-sa fac mai multa miscare

-sa-mi iau un DSLR

-sa fiu mai optimista

-sa socializez mai mult

-sa-i arat mai des ca-l iubesc

-sa reiau toata gramatica engleza la puricat

-sa dansez la nunta mea pana-mi crapa picioarele

Lista ramane deschisa, fiind convinsa ca pe parcursul anului se vor mai adauga si altele. In plus, mai sunt 3 dorinte arzatoare, esentiale sufletelului meu, care dintr-o superstitie naiva si copilareasca, nu vor fi dezvaluite decat in momentul indeplinirii lor! 😛

CITATUL ZILEI:

„Cei mai frumosi ani sunt cei ce vor veni!”

Alexandre Dumas


2 comments on “Rezoluţii 2010

  1. Daca spui „incerc”, s-ar putea sa ramai cu… incercarea. Verbul corect este „DECID”. 😉

    Conform Principiului lui Pareto, ar trebui sa se implineasca 80% dintre dorintele tale. Spune-mi ca s-au implinit…

    Apreciază

Lasă un răspuns

