3 comentarii

Bilanţ 2009

„Daca in noaptea de Revelion, gandindu-te la anul trecut, iti dau lacrimile, fie ele de bucurie sau de tristete, atunci nu e un an pierdut!” Fraza asta  mi s-a lipit de materia cenusie  de cand am auzit-o intr-un film, acum cativa ani. Si de atunci o tot pun in aplicare la fiecare trecere dintre ani.

Asadar, in 2009:

-m-am rugat la 5 manastiri din Valcea, una din Arges si una din Gorj

-am avut parte de o scena a la „Surprize,Surprize” chiar de Dragobete, cand mi-am regasit verisoara dupa 15 ani

-am simtit cat de trista poate fi ziua de nastere fara persoana iubita langa tine

-am dat peste persoane de mult uitate si nu mi-a placut sa vad vechi rani redeschizandu-se

-am avut parte de o premiera placuta de Paste si doresc sa devina o constanta

-am cules bujori la Festivalul Bujorilor de la Plenita si maci pe drumul de intoarcere

-am invatat ca unii oameni nu se schimba

-mi s-au cernut prietenii din nou

-am baut prima bere din viata mea(si singura pana acum!)

-am descoperit boli pe care nu stiam ca le am, care ma vor afecta toata viata

-am fost la Nedeia de la Polovragi, in cautarea unor mai vechi amintiri din copilarie

-am tremurat de frig in Pestera Muierilor si Pestera Polovragi

-am mancat cele mai bune mere la Muzeul Satului Valcean

-am devenit sigura pe iubirea ce-o port lui si asta mi-a facut inima usoara

-am realizat ca jumatatea mea a fost tot timpul langa mine, desi eu cautam zadarnic in alte parti

-am fixat data nuntii si am plans de emotie

-am invatat ca unele lucruri trebuiesc tinute doar pentru propria persoana

-am invatat sa fiu mai indiferenta fata de anumite intamplari, persoane si lucruri

-m-am ales cu telefon nou fara sa vreau

-am realizat ca unele cuvinte dor de 1000 de ori mai tare ca bataia, iar regretele ca le-ai rostit sunt de 1000 de ori mai amare ca pelinul

-mi-am intarit convingerea ca cele mai frumoase sarbatori sunt cele petrecute cu familia

-am plans de fericire ca Mosul m-a iertat ca am fost rea cu cine nu merita si mi-a lasat sub brad un laptop

-am invatat sa fac tort din piscoturi de sampanie si frisca

-am aniversat 2 ani de logodna in noaptea trecerii dintre ani

Si da, si de Revelionul asta am plans!…………

CITATUL ZILEI:

„Reflect upon your blessings, of which every man has plenty, not on your past misfortunes, of which all men have some.”

Charles Dickens


3 comments on “Bilanţ 2009

  1. La 5 manastiri sau in 5 manastiri?

    Apreciază

  2. […] Bilant 2012    Bilant 2011   Bilant 2010     Bilant 2009 […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

