Lasă un comentariu

Punct şi de la capăt: bine-ai venit 2010!

2009 s-a dus, cu bune, cu rele, de vreo două săptămâni. Personal, am aşteptat noul an 2010 cu atâta nerăbdare, speranţă şi încredere, exact aşa cum am făcut şi cu predecesorul său, şi cu cel dinaintea lui… şi cu toţi anii trecuţi de fapt! Pentru că mereu îmi găsesc tot felul de motive (ce-i drept, jalnice!) să mă autoconving de faptul că anul ce vine o să fie mai bun din toate punctele de vedere decât cel care a trecut! Şi acum, ca-n toţi anii, am folosit fraze de genul „E 2010, deci trebuie să fie un an de nota 10!” sau „Scrie în horoscop că va fi un an excelent,cu multe împliniri pentru zodia mea!”… şi asta pentru a mă încuraja, căci dacă privesc foarte realist contextul actual, mi se zbârleşte pielea pe mine şi cad într-o depresie terbilă, din care nu mă mai scoate nimeni decât cu vreo macara sau alt utilaj greu!

Aşadar, pentru a-mi prezerva sănătatea mentală, plec la drum în noul an cu un geamantan uriaş, burduşit cu gânduri bune (cu care să mă îmbrac în fiecare zi), multe doze de optimism (pe care să le prizez la nevoie), încredere cât cuprinde, planuri puţine, dar concrete,  şi în caz de eşec, am ascuns într-un cotlon al geamantanului meu, o frimitură de speranţă…

CITATUL ZILEI:

„Căci cuvintele anilor trecuţi aparţin limbii de anul trecut
Şi cuvintele din anul următor aşteaptă o altă voce.
Iar a sfârşi ceva înseamnă a începe ceva.”

T.S. Elliot

Lasă un răspuns

