1 comentariu

O, brad frumos – varianta 2009

Cand eram mici, nu-mi aduc aminte sa fi avut altceva decat brad natural. Nici nu concepeam altfel. Nu puteam sa suport brazii artificiali, mi se pareau foarte urati si… lipsiti de parfum! Si ce e Craciunul fara aroma specifica de cetina, nu? N-am uitat nici acum bradul artificial al vecinei de la bloc, de un verde dubios si total nenatural si atat de sarac in crengi, si alea scurte, incat oricate podoabe ii puneau, el tot golas si amarat ramanea! Imaginea aratarii aleia hidoase de atunci numita pe nedrept „brad” m-a traumatizat in copilarie si inca ma urmareste si acum. Mi se parea oribil, o monstruozitate capabila sa te aduca in pragul depresiei, nicidecum sa te introduca in spiritul Craciunului!

Ei bine, de atunci lucrurile s-au schimbat la 180 de grade! E adevarat ca a contribuit si faptul ca in ziua de azi, brazii artificiali sunt muuult mai estetici, iar unii arata atat de bine, incat bagi mana in foc ca-s adevarati! In plus, sunt mult mai practici, mai economici fiindca nu trebuie sa cumperi unul nou in fiecare an si cu siguranta mult mai ecologici! Asa ca acum doi ani. cand am fost cu mama la piata, nu am obiectat prea mult cand a trebuit sa cumparam un bradulet artificial. Atata timp cat nu se asemana cu aratarea din copilaria mea, era perfect! Si apoi, nu conteaza bradul, nici ce e sub el, ci oamenii din jurul lui, nu? Prin urmare, il avem si-n ziua de azi, si probabil il vom avea multi ani de acum incolo. Ha ha, mama vede chiar si cativa nepoti dansand bucurosi in jurul lui peste ceva timp! Dar am eu asa o presimtire ca asta nu va fi prea curand, intrucat pe lista mea, asta e ultimul lucru de bifat desi la anul ma casatoresc, iar lui frate-mio si insuratoarea ii da fiori reci pe spinare, deci de copii nici nu poate fi vorba! Asta e, mami, iti raman pisicii!😀

Eh, in bunul spirit al sarbatorilor de iarna, singura mea bucurie in acest anotimp pe care-l detest cu toata fiinta mea, in seara asta am impodobit bradul, eu si mama, pe acorduri de Maria Ciobanu. Nu radeti, e un fel de pregatire pentru ce urmeaza la anul, in iulie!😛 Si apoi, ar trebui sa o auziti pe mama cantand, e fantastica si are o voce superba!

Rezultatul final este acesta (faceti abstractie, va rog, de natura vie din decor respectiv cala si trandafirul japonez ale mamei si natura moarta si ucigatoare adica sticla de Cola):

brad impodobit

Cu mandrie va spun ca varful bradului este cel din copilaria noastra. Nu-mi vine sa cred ca n-a patit nimic in toti acesti ani! Si cred ca mai sunt vreo 2-3 globulete de sticla care au rezistat timpului… In rest, sunt ori primite de la matusa din Curtea de Arges, ori aduse de mine de la Strasbourg. Acum tot ce-mi mai ramane de facut este sa-l astept pe Mos Craciun si… sa ma rog ca dracii de pisici sa nu faca ravagii!😀

L.E.: Din nu stiu ce motive, articolul asta zacea in draft de 5 ani, asa ca azi l-am eliberat. Mai bine mai tarziu, decat niciodata, nu?😛

One comment on “O, brad frumos – varianta 2009

Lasă un răspuns

