22 comentarii

Dacă mi-aş putea trăi din nou viaţa …

M-aş fi culcat să mă odihnesc atunci când mă simţeam rău, în loc să pretind că pământul se va opri dacă eu nu voi fi la serviciu pentru o zi.
The purpose of living
Aş fi ars lumânarea roz sculptată ca un trandafir în loc să o las să se topească în cămară.

Aş fi vorbit mai puţin şi aş fi ascultat mai mult.

Aş fi invitat prieteni la masă chiar dacă e o pată pe covor şi canapeaua trebuie ştearsă.

Aş fi mâncat pop-corn în camera “bună” şi nu mi-aş mai fi făcut atâtea griji din cauza prafului când cineva vroia să aprindă focul în şemineu.

Mi-aş fi făcut timp să-l ascult pe bunicul povestind din tinereţile lui.

N-aş fi insistat niciodată să mergem cu geamurile maşinii închise într-o zi frumoasă de vară doar pentru că părul meu a fost proaspăt coafat şi fixat.

Aş fi stat întinsă pe pajişte cu capul pe iarbă.

Aş fi plâns şi râs mai puţin privind televizorul şi mai mult privind viaţa.

Dar, cel mai mult, să am o a doua şansă la viaţă, aş preţui fiecare moment, l-aş privi cu adevărat… l-aş trăi…

Nu m-aş mai agita atât de mult pentru lucruri meschine şi mărunte.

Nu vă faceţi griji din cauza celor care nu vă simpatizează, sau mai mult, n-ar trebui să vă intereseze cine ce face. În schimb, să preţuim prietenii pe care îi avem şi oamenii care ne iubesc.

Şi la ceea ce facem în fiecare zi să ne îmbunătăţim mintea, trupul, sufletul, emoţiile.

Emma Bombeck

22 comments on “Dacă mi-aş putea trăi din nou viaţa …

  1. Toți știm teorie, cu practica suntem dezastru. Oricum e bine să ne mai amintescă cineva, uneori că și practică trebuie învățată. Mulțumesc, un weekend fain îți doresc :*

    • Multumesc Bia! Poate ca incetul cu incetul, tot citind lucrurile astea, ne intra si noua in cap (si nu ne mai ies pe urechi)! ;)

  2. Foarte frumos, ar trebui sa le scriu si sa le pun pe perete, sa le citesc in fiecare zi, sa nu le uit. Multumesc!

  3. Nu vă faceţi griji din cauza celor care nu vă simpatizează, sau mai mult, n-ar trebui să vă intereseze cine ce face. În schimb, să preţuim prietenii pe care îi avem şi oamenii care ne iubesc.Asa gandesc si eu bine spus

  4. As schimba multe acum, daca as mai avea 20 de ani. As face mult mai mult, mi-a luat foarte mult timp sa imi dau seama ce e mai important, altii au avut noroc sa afle mai devreme… mult mai devreme. As fi vrut sa fiu mai puternica. mai curajoasa. As fi ascultat mai mult de sfaturile pe care le-am ignorat … nu stiam ca viata e asa de scurta… am aflat de cativa ani ca e o clipire si s-a dus. Alta nu mai avem.:) Foarte frumoasa povestioara.

    • Si eu am inceput sa ma gandesc in ultimul timp din ce in ce mai mult la efemeritatea vietii. Mi-e teama ca nu voi apuca sa fac tot ce mi-am propus… din diverse motive!

  5. Aş fi lăsat pe acel om drag, care acum nu mai este, să-şi facă hatârul… După câteva zile după momentul în care eu l-am grăbit fiindcă pierdea trenul, el s-a stins într-un “accident”. Şi-acum mă macin din cauza asta, a fost un copil nevinovat… Nimic altceva nu aş face, numai să-i văd ultima privire care mi-a adresat-o să fie una drăgăstoasă şi nu de reproş…

  6. Mi-aş fi făcut timp să-l ascult pe bunicul povestind din tinereţile lui.
    Asta e unul din marile mele regrete…

    • Bunica mea draga ne-a povestit mereu intamplarile din viata ei, dar recunosc ca nu am ascultat-o cu atentie. Mereu am zis ca o voi filma rememorandu-si viata si apoi voi scrie o carte. Mereu mi-e teama ca nu mai apuc sa fac asta…

  7. Ce frumos:)

    Uite de ce nu intitezi o leapsa cu textul asta. Spune tu ce ai schimba si apoi da ne noua:)

    • Uite ca la asta chiar nu ma gandisem. Asa o sa fac. Multumesc de propunere Monica, e o idee foarte buna! ;) Cat de curand o pun in practica!

  8. Nu regreta nimic! Traieste de ACUM exact asa cum vrei!

  9. Traieste de acum cum simti! Scrii frumos,ajunge in suflet

  10. sincer cred ca toata lumea ar schimba cate cv din viata lor pentru ca sunt sigur ca multi au luat decizii pe care mai tarziu iar fi parut rau sau unele lucruri pe care ar vrea sa schimbe care atunci la momentul i se parea ca bine cea ce face. Eu cred ca toata lumea ar vrea sa schimba cate ceva

    • Exact de aceeasi parere sunt si eu. Cred ca fiecare persoana ar dori sa schimbe ceva in felul cum si-au trait viata, fie ea si o chestie cat de mica!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,098 other followers

